Bed and Breakfast Westbourne Guest House

Bed and Breakfast Westbourne Guest House

10Fenomenaal

Schotland, Schotland, Inverness

Op vakantie geweest naar Westbourne Guest House?

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Westbourne Guest House voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast Westbourne Guest House

• 10Nico15-07-2012

Leuk Guest House met supervriendelijke mensen

Westbourn Guest House ligt net tegenover het oude stadscentrum aan de overkant van de Ness Je komt binnen bij supervriendelijke mensen. In de lounge staan er zelfgebakken koekjes voor self service. De gastheer loopt met je mee naar de kamer en geeft je persoonlijke alle uitleg. Zelfs als je niets op TV vindt, is er een uitgebreide DVD collectie. Voor je gaat slapen, kan je jezelf een slaapmutsje inschenken ! Het ontbijt is zeer ruim en heel lekker. Je hebt de keuze uit 5 verschillende warme ontbijten, Bij ons volgende bezoek aan Inverness komen we hier zeker terug !

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 10Nico13-07-2012

Gezellig met suppervriendelijke uitbaters

Westbourn Guest House ligt net aan de rivier Ness, recht tegenover het stadscentrum. Even een brugje over en je best er. Dit guesthouse is een beetje als thuiskomen. De mensen zijn er supervriendeljik. Zelfgebakken koekjes in de lounge, de eigenaar loopt zelf mee naar de kamer en laat alles persoonlijk zien. DVDs in geval je geen zin hebt om TV te kijken en een bar waar je jezelf een slaapmutsje mag serveren ! Kamers zijn van zeer goede kwaliteit met voldoende luxe. Het ontbijt is echt uitebreid met 5 verschillende opties voor een warm ontbijt. Alles wat je vraagt wordt klaargemaakt. Dit is zeker een aanrader en ik kom hier terug bij mijn volgend bezoek aan Inverness.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Bed and Breakfast Westbourne Guest House info