Hotel Thistle Inverness

Hotel Thistle Inverness

We hebben een aantal aanbieders voor Thistle Inverness voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Thistle Inverness in het Nederlands

Gewoon goed.

Frans
27-5-2009

Modern, gastvrij hotel, niet ver van het stadcentrum verwijderd. Hotel met gratis perkeerplaatsen voor de hotelgasten en op slechts 15 minuten van de luchthaven.

Restaurant met ontbijt en avondmaal in buffetvorm (beperkte keuze voor avondmaal, tenzij a la carte wordt gedineert).

goed hotel

jaap en wendy
27-8-2007

goed hotel.vriendelijk personeel op redelijke loopafstand van het centrum waar overgens niet zo heel veel te beleven is.het loch ness meer ligt op 9 ml afstand, maar er zijn veel tours die daar heen gaan.geweldige noten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thistle Inverness in Inverness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thistle Inverness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thistle Inverness scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.