Hotel The Old North Inn

2 reviews over Hotel The Old North Inn in het Nederlands

Nooit meer

Martijn
9-9-2010

The old north in is echt 'Old'! kamers zijn klein en oud. Dit zou niet erg zijn als het schoon is, maar het is helemaal niet schoon. De kamer en het sanitair lijkt in geen weken gepoetst, ronduit smerig dus. Voor ons in ieder geval nooit meer!

Oordeel niet te snel over dit hotel!

Anita
9-8-2010

Bij aankomst lijkt het alsof je op een parkeerplaats gaat bivakkeren. De eerste indruk is dus ook niet zo heel positief. De kamers zijn niet ruim, het sanitair wat verouderd. Maar dat beeld trekt al snel bij! Dit hotel is gewoon gezellig! Het eten is prima, de service goed, het personeel is vriendelijk en vlot en eigenlijk heb je hier gewoon een goed hotel te pakken! Het plaatsje Kirkhill stelt niet veel voor, maar je kunt wel mooie wandelingen maken vanaf het hotel. En Loch Ness is natuurlijk op een steenworp afstand. Even verderop ligt het wat grotere Beauly, waar op donderdagavond de plaatselijke pipe and drumband op het plein optreedt. Kortom, dit is echt een prima hotel voor een paar dagen, dus staar je niet blind op een wat verouderde uitstraling en geniet er gewoon van.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Old North Inn in Inverness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Old North Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.