Appartement Highland

Appartement
Appartement Highland

We hebben een aantal aanbieders voor Highland voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Highland in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Deze appartementen zijn erg smaakvol en compleet ingericht. Sommige appartementen kijken uit over de rivier en brug, en sommige hebben uitzicht op het kasteel. De appartementen zijn heel ruim en de bedden heerlijk comfortabel. Er is een balkon met zitje. Je auto kun je parkeren in de garage wat bij het complex hoort.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Highland in Inverness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Highland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Highland scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.