Inverness

Reviews over Inverness

Mooi langs de Ness

Madeleine-C2
    21-11-2015

Inverness is een aardige stad waar je een aantal uren kan vertoeven. En wandeling langs de Ness met zijn mooie huizen, kasteel en kathedraal. Ook de omgeving zoals b.v. Loch Ness is een bezoekje waard.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een erg fijne stad in een landelijke setting

monique
    3-8-2013

Inverness is een relatief kleine stad met een grote uitstraling. Wij hebben genoten van het wandelen langs de rivier de Ness. Alhoewel het centrum niet al te groot is kan je je er toch goed vermaken. Alles is voorhanden: mooie winkels, goede restaurants, bars en uitgaansgelegenheden. Ook in de directe omgeving kan je heerlijk genieten en alle kanten op. Vooral de natuur vonden wij erg mooi hier.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie stad als basis om dingen te ondernemen

Patrick
    6-3-2013

Er zijn voldoende restaurants waar je kunt gaan eten. Prijzen zijn vergelijkbaar met Nederland. Het winkelcentrum is redelijk groot maar met de standaard winkels die we gewend zijn van een stad.

De omgeving van Inverness is prachtig met de omliggende bergen en natuurlijk schoon.

Gereisd Met partner in februari 2013

Rustig Inverness

Henk
    27-8-2012

Inverness, in de top 5 van grootste steden van Schotland, en dat met slechts 50-60k aan inwoners. Het is een rustig stadje waar de rivier de Inn doorstroomt. De stad heeft een oude kerk en een kasteel. Het is echter de ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Loch Ness. Het Loch Ness meer is 23 mijl lang, neem rustig de tijd om er langs te trekken. De autoweg is zeer krap, dus opletten geblazen! Aan de Westkant van het meer ligt Uruquart castle, een kasteelruine en 1 v.d. bekendste spotplekken voor Nessie. De ruine is aardig om even rond te lopen.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie uitvalsplek

Charlotte
    17-8-2012

Inverness is een leuk, klein stadje met een hele goede ligging. Veel bezienswaardigheden zijn vanuit deze plek te bezoeken (ook met OV). Zo zijn wij een dag naar Loch Ness (Urquhart Castle) geweest en hebben we een dolfijnsafari gedaan. De omgeving is super mooi. In Inverness zelf is niet zo heel erg veel te doen. Toch hebben wij ons goed vermaakt, vooral met winkelen. Er is een grote mall, er zijn souvenierwinkeltjes en er is een primark! Verder is er een kasteeltje waarbij je heerlijk kunt picknicken terwijl je uit kijkt over het water. De mensen zijn erg vriendelijk en er zijn veel goedkope, kleine restaurantjes te vinden. Zeker een bezoekje waard!

Gereisd Met partner in juli 2011
Inverness scoort een 8 uit 10, op basis van 28 reviews