Sorteren

Reviews over Invermoriston

Prima

Westerhoven
    20-8-2014

Ik en mijn partner hebben drie nachten in een Hobbit gelogeerd. Dit omdat het in Schotland nog wel eens wil regenen. Hobbit was prima, schoon en knus. Het sanitair vond ik niet goed. Douche waren koud en sprongen om de 15 sec uit. Er waren ook weinig douches voor de hoeveelheid mensen op de camping. Maar voor drie dagen was dit wel te overzien. Loch Ness is mooi, maar pas op voor de muggen! De camping ligt aan een vrij drukke weg dus fietsen gaan niet. Wandelen gaat prima. Genoeg leuke paadjes in de omgeving. Een leuke doorreiscamping!

Heel gezellig hotel

Nico
    20-9-2012

Ik heb hier overnacht na een hele dag stappen. Heel stijlvol hotel dat perfect gerestaureerd is. De bar heeft een heel indrukwekkende collectie whisky. Personeel is supervriendelijk. Het avondeten is heel degelijk en er is een gevarieerd menu. Zeker een aanrader.

goede ervaring

christiane
    11-8-2010

Wij hebben hier een aantal dagen doorgebracht in een Hobbit. Een mooi alternatief voor een tent; wat gezien het weer in Schotland voor ons een goede keuze was.

De mensen op de camping waren allemaal bijzonder vriendelijk, de hobbit was schoon en voorzien van een koelkast, waterkoker, eigen picknicktafel en terrasje met uitzicht op het loch.

Er was wat weinig sanitair tov het aantal plaatsen, maar dat wordt binnenkort uitgebreid.

De ligging aan het meer is mooi, de camping zelf oogt wat kaal met overal grind (wat gezien de hoeveelheid regen heel praktisch is en voorkomt dat je tot je knieën in de modder zakt, maar er wel minder prettig uitziet dan gras) en ligt langs een redelijk drukke weg.

Al met al een goede uitvalsbasis om kennis te gaan maken met Nessie.

Leuke camping direct aan het meer van "Nessie"

Henry
    11-6-2010

Kleine, maar leuke camping direct aan het Loch Ness gelegen. Het zijn allemaal "hard standings", dus grind waarop je je caravan of camper kunt plaatsen.

Toiletgebouwen niet overmatig groot, het aantal douches helaas onder de maat, per gebowutje een dames- en een herendouche . In ht voorseizoen erg rustig. Zeer vriendelijke receptionist, Paul. Veel informatie over de omgeving. Goed uitgangspositie om een bezoek aan Inverness en het Loch zelf te brengen. Urquhart Castle is 15-20 autominuten van de camping verwijderd. Ook is het Loch Ness Exhibition Centre de moeite waard. Hier wordt verteld hoe de mythe van het monster ontstaan is en voortleeft. Vergeet ook niet de Foyer Falls te bezoeken, aan de andere kant van het meer. Een schitterende weg erheen en "slechts" 368 traptreden voordat je dit schouwspel kunt zien. Op 10 minuten rijden ligt het dorpje Fort Augustus, met zijn sluizen in het Caledonian Canal. Erg intersessant om te zien hoe een hoogteverschil van 6 meter wordt overbrugd.

Fantastische staanplaatsen aan het Loch (letterlijk!)

Tom en Kim
    12-7-2008

Fantastische staanplaatsen aan het Loch (letterlijk!). Fantastische uitzichten en heerlijk rustig. Vriendelijke eigenaren die je het jaar erop of twee jaar later spontaan nog herkennen. Een camping die wij altijd als we in Schotland zijn toch even aandoen! Een echte aanrader!