Hotel The Inveraray Inn

Hotel The Inveraray Inn
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Inveraray Inn voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel The Inveraray Inn in het Nederlands

Oud en muf hotel

Jos Penders
6-6-2012

The Argyll hotel heeft bestaans recht door zijn unieke ligging. Verder is het hotel, kamers, restaurant en personeel niet meer van deze tijd. Kamers zijn muf en stinken. Bed helt naar achter zodat je voeten hoog liggen.

Badkameris voorzien van vast vloerbedekking ook rondom de toiletpot.

Is dus echt geen aanrader.

Hotel is hard An vernieuwing toe

Jessy Kiewiet
23-5-2012

De ligging van het hotel is mooi met uitzicht over het Loch maar de kamers en de badkamers zijn echt hard aan vernieuwing toe. De bedden zijn echt heel erg. De springveren vliegen om je oren. Ontbijt stelt niet veel voor. De ontbijtzaal is wel helemaal opgeknapt dus misschien volgt de rest vanzelf. In de lounge/bar staan stoeltjes voor hele kleine mensjes. Als je er en tijdje in hebt gezeten moet je weer leren lopen.

het viel mee

Ellen
30-11-2011

Dit hotel 1 nacht gehad tijdens onze rondreis. Blijkbaar hebben we geluk gehad. We hadden een nette kamer en badkamer. Niet groot of luxe maar netjes en zuiver. Het eten in de hotelbar was lekker. Het ontbijt was minder maar nog altijd goed te doen.

Toe aan renovatie

Harry
13-8-2011

Het is er oud maar dat maakt niet uit maar er mag wel een flinke renovatie gebeuren.

De kamers stinken naar schimmel.

Aan het eten is niks aan te merken dat was goed

geen 4 sterren waard maximaal 2 en dat nog eigenlijk niet vanwegen de kamers

geen vier sterren!

houtie
9-8-2011

Dit hotel is geen vier sterren waard! Oud, krakende vloeren, kleine kamer, nette (hotel)pub en ernaast een lokale pub (ook van het hotel) met goed voedsel. Schoon!

Tja, wat moet je hier nu van zeggen

Guus Annaert
26-6-2011

Authentiek schots hotel, gelegen op een splitsing van wegen. Wel mooi gelegen aan de baai van loch fyne. 's ochtendsvroeg al druk en zwaar verkeer omdat dit een knooppunt naar het noorden is. Authentiek betekent in dit geval helaas ook hard aan renovatie toe. Al vele malen is hierover in beoordelingen iets genoteerd. Er wordt echter niets aan gedaan. Jammer. Toch een hotel dat geregeld vol zit. Bussen met reizigers stoppen hier voor overnachting. Wij troffen, gezien de gesprekken met andere reizigers nog een goede kamer aan de voorzijde met lochzicht. Personeel is vriendelijk maar let op; in de lounge moet je zelf initiatief nemen aan/bij de bar. Dat is blijkbaar normaal en dan wordt je verder prima geholpen. Dat werkte later ook in andere hotels. landswijs dus.

Ouwe troep

Els
5-6-2011

Ongemotiveerd slonzig personeel. Onvriendelijke receptie. Aftands meubilair op zeer kleine kamer. Goed bed. Mooi uitzicht vanuit kamer 110. Gescheurde gordijnen. Kleine douchecabine met schimmel. Badkamergordijnen gescheurd en beschimmeld. Beschimmeld tapijt (!) en muren met behang in badkamer. Als je voor de wastafel stond, stond je gelijk voor het raam. De spiegel van de wastafel hing opzij. Alle vloeren liepen schuin af vanaf de raamkant. De vloerbedekking op de gangen was hobbelig.

Mooie plek dichtbij Inveraray Castle

margretje
14-11-2010

1 overnachting tijdens rondreis Schotland.

Kamer is oud en de badkamer lekt van alle kanten. Dus handdoeken op de vloer.

Bar is wel gezellig en personeel enthousiast. Ontbijt redelijk uitgebreid maar met onervaren meisjes waardoor het er rommelig uitzag. Inveraray Castle is lopend te doen vanaf het hotel. Zeer de moeite waard om dit kasteel te bezichtingen.

Inveraray Jail is best leuk maar best prijzig 8,50 pp, het is maar en kleine rondleiding. Vlakbij ligt ook Crarae Gardens dat ook zeer de moeite waard is, als je een beetje een natuurliefhebber bent. Parkeren bij het hotel is wel karig.

Nooit meer

Martin
5-9-2010

Op een, prachtige, rondreis via TO dit hotel 2 nachten moeten aandoen. Verreweg het minste van alle hotels. Zou eigenlijk uit deze rondtrip moeten worden gehaald. We werden onvriendelijk weggestopt op een klein smoezelig zolderkamertje. TV deed het niet, uitzicht via dakraam van de lucht en internet alleen tegen belachelijk tarief. Fijne reis, maar dit hotel nooit meer.

Een super gezellig en leuk hotel

fabienne
24-7-2010

het hotel is gedateerd maar dat maakt het juist zo gezellig en echt schots!!

wij hebben heerlijk genoten van het eten in de bar!! obers erg gezellig:) en vriendelijk!!

mooi uitzicht vanuit onze hotel kamer maar wel een erg krappe kamer!!

maar geen last gehad je slaapt er toch alleen maar.

het eten en drinken geven wij daarom een hoog cijfer!! alleen wel een tip eet niet in het restaurant dat is vaak al duurder en je krijgt minder!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Inveraray Inn in Inveraray, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Inveraray Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.