Reviews over Inveraray

Geweldig genieten in prachtig dorp

Nienke
    1-8-2016

Hotel is zeer aangenaam, heel goed eten. Ligt op loopafstand van leuk dorpje Inverarey. De spa is heerlijk, echt een mooie afsluiter van een vakantie.

Fijn hotel met prima restaurant

Jordy
    21-6-2016

Hier één nacht doorgebracht als onderdeel van een rondreis. Het hotel ligt net buiten Inveraray en is daardoor rustig gelegen. Inrichting van het hotel is wat ouderwets. Onze kamer was ruim en goed schoon. Het personeel is erg vriendelijk en klantgericht. Het eten in het restaurant is van goede kwaliteit, maar wel erg prijzig. Ontbijt was ook goede kwaliteit, maar zeer beperkte keuze naast het traditionele Schotse ontbijt.

Fantastische ligging, goed hotel

harrie-ellen
    22-8-2014

Fantastische ligging aan het water, waar je tijdens het eten en tijdens het zwemmen heerlijk van kan genieten. Zwembad oogt wat oud, maar schoon. Is erg uitgebreid met zwembad en bubbelbad met uitzicht over Loch Fyne, een stoomcabine, sauna en buiten hot tub. Jammer dat het zo vroeg sluit, om 20:00 uur.

Kamers zijn ruim, netjes en schoon.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt en warm eten ziet er erg verzorgd uit en smaakt goed.

Auto is gemakkelijk te parkeren voor of achter het hotel.

Wifi is gratis.

De omgeving ziet er gezellig uit.

Comfortabel en Rustig

Gert-Jan
    19-8-2014

Keurig en Comfortabel Victoriaans huis. Gelegen in de velden 10 km buiten Inveraray.

prachtige plek

Mark
    31-8-2011

In 2006 bezochten we met zijn viertjes dit vakantiepark. We hadden geboekt via een touroperator en de reis naar het park (toen nog zonder TomTom) verliep voorspoedig. Het park ligt wel behoorlijk afgelegen, dus er moeten zeker boodschappen mee vanuit Kames, Tichnabruaich of Dunoon. Het park ligt midden in de Schotse natuur en geeft ondanks het feit dat het relatief dicht bij Glasgow ligt (in km, niet in reistijd) een mooi zicht op de woestere kant van Schotland.

In 2006 was men nog bezig om nieuwe lodges neer te zetten, maar daar zie ik eigenlijk niet zoveel van terug. Het lijkt alsof men nu oudere lodges heeft gerenoveerd. Wij vonden het een prettig park, ondanks dat alles wat gedateerd overkomt. Gewoon een park voor een heerlijke relaxvakantie waarbij je rekening moet houden dat geldautomaten schaars zijn in die regio (want veel natuur) en dat de reistijden wat langer zijn. Overigens ligt het park bij Kames, niet bij Inveraray, dat 50 km verderop ligt.

Inveraray scoort een 7,9 uit 10, op basis van 10 reviews