Hotel Express by Holiday Inn Glasgow Greenock

We hebben een aantal aanbieders voor Express by Holiday Inn Glasgow Greenock voor je op een rij gezet:

Laatste review

Sober ontbijt

Theo,
10-5-2008

Sober ontbijt. Kamers zeer gehorig. Verkeer op straat zeer goed hoorbaar op de kamers (had het gevoel dat mijn bed op het trotoir stond).

Parkeerplaats is onbewaakt en aan het glas op de grond te zien wordt er vaak in auto's ingebroken.

Ligging is goed maar daar is ook alles mee gezegd.

Kenmerken

2008

Sober ontbijt

Theo
10-5-2008

Ligging is goed maar daar is ook alles mee gezegd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Glasgow Greenock in Greenock , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Glasgow Greenock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.