Gourock

Reviews over Gourock

Prima hotel

Johan-Jose,
    29-12-2012

We kwamen aan op een zaterdagmiddag. Misschien dat ze daarom ook wat minder tijd voor ons hadden. Het was er gezellig druk. Het is een prima hotel. Het ontbijt was niet veel soeps.Kamer en badkamer wel schoon. We zijn hier maar 1 nacht geweest. Waren nl op doorreis. Denk niet dat we weer voor het spinnaker hotel zouden kiezen. gezien prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in augustus 2012

Echt een middeleeuws kasteelgevoel

Marieken,
    13-8-2012

Het kasteel is klein maar prachtig authentiek gerenoveerd. Alles lijkt oorspronkelijk. De eigenaars zijn hele vriendelijke mensen, de gastvrouw legt je in de watten en de gastheer komt 's ochtends bij het ontbijt graag een praatje maken...heel interessante man ook. Laat de foto's maar voor zich spreken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Gourock scoort een 4 uit 10, op basis van 1 reviews