Hotel Thistle

Hotel Thistle

We hebben een aantal aanbieders voor Thistle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Thistle in het Nederlands

Prima hotel op 100 meter van de belangrijkste winkelstraat, Buchanan Street. Het ontbijt was perfect, alleen het personeel, in tegenstelling tot de gemiddelde inwoner van Glasgow, niet altijd even enthousiast. Heerlijke tijd gehad met veel Guinness, cultuur en voetbal...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thistle in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thistle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thistle scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.