Hotel The Merchant City Inn

Kleine hotelsWeer vandaag9°4°
Hotel The Merchant City Inn

We hebben een aantal aanbieders voor The Merchant City Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Merchant City Inn in het Nederlands

Je krijgt waarvoor je betaalt: weinig

marcel meijer
4-4-2016

Inmiddels andere naam : merchant city inn. Goedkoop goedkoop goedkoop. Niet echt schoon. Mini badkamer. Perfecte ligging in het centrum. Voor 1 of 2 nachten te doen voor voetbalreis oid. Superslecht ontbijt, tegen bijbetaling warm ontbijt. Enigszins lawaaierig. Wel veel pubs in nabijheid

Authentiek ? Geluidsoverlast

Lex en els
25-5-2015

op basis van de foto's hebben wij gekozen voor dit hotel.

Het ronde torentje deed vermoeden dat we in een authentiek hotel terecht zouden komen, dit is echter niet waar, het is een nieuw aangebouwde trap.

Het hotel bevindt zich naast een uitgaansgelegenheid, dit gaat door tot in de vroege uurtjes.

Het personeel is erg ongeïnteresseerd

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Merchant City Inn in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Merchant City Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.