Hotel The Grand Central

Schotland, Schotland, Glasgow

7.3Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor The Grand Central voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel The Grand Central

• 9Chris14-02-2013

schitterend gerenoveerd hotel

Dit hotel is een topper! Paar jaar geleden is het voor een vermogen opgeknapt hebben wij gehoord. En dat zie je dan ook in alles terug. Luxe kamers met alles erop en eraan. Een top ontbijt ! ( wel Brits. ) Het hotel ziet er echt luxe uit. Hangt zelfs een kristallen kroonluchter van de 5de etage helemaal naar beneden. heb ik niet eerder gezien.( zie foto's ) En de ligging die is helemaal top! In het Centraal station van glasgow. Beter kun je niet zitten tijdens je stedentrip als je het mij vraagt.

Met vrienden

• 7marije13-08-2012

Prima hotel wat zeer centraal gelegen is.

Hotel midden in het centrum van Glasgow en aan het Centraal station. Ruime kamers. De champagne bar is fijn om te zitten. Ontbijt is duur kan je beter zelf halen bij de Deli welke ook in het hotel zit. Hotel is redelijk gehorig, wij werden wakker van mensen die luid pratend door de gangen liepen. Het is opgeknapt een aantal jaar terug maar dit had mooier gedaan kunnen worden.

Zakelijk

• 6Randy21-01-2012

Mooi gebouw, weinig grandeur

Dit oude gebouw ziet er waanzinning uit aan de buitenkant. De inrichting is vooral modern. De entree naar het hotel en de receptie vallen tegen qua verlichting en inrichting (vrij donker). Je loopt zo de binnenstad of het station in, dat is perfect. Groot nadeel was dat de CV het niet deed. 2 kleine kacheltjes stonden in de kledingkast klaar. Die moest je aansluiten op het elektr net. Helaas knetterde die kacheltjes van tijd tot tijd dus echt veilig vond ik dat niet. Er was alleen geen keus want het was heel koud (buiten -4) doordat het niet goed geisoleerd is, die kacheltjes waren dus hard nodig. De douche had geen zeepbakje of zeepdispenser. Die kleine extraatjes waren er niet in de kamer. late check out = betalen. De Deli is alleen doordeweeks open, jammer. de gangen roken naar een muffe lucht die mij nog het meest deed denken aan een kattenbak. De badkamer (muren) en de achterwand bij het bed waren niet goed schoongemaakt. bed was prima verder. ruim voldoende tv zenders.

Alleenreizend

1 tip over Hotel The Grand Central

• Randy, 21-01-2012

ontbijten kan ik de binnenstad op volop plekken. tegenover het hotel/station zit een goede bakkerij met belegde broodjes. er zijn veel restaurants in de omgeving dus in het hotel eten is niet nodig. de bushaltes voor de airport shuttle zijn op nog geen 5min lopen (halte central station).

0 vragen over Hotel The Grand Central

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats