Hotel Rennie Mackintosh Central

HotelWeer vandaag20°12°
Hotel Rennie Mackintosh Central
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Rennie Mackintosh Central voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Rennie Mackintosh Central in het Nederlands

Goedkoop hotel, maar wel centraal

Roy
8-6-2015

Het hotel ligt tegen het centraal station aan, hartje centrum, en is dus voor een citytrip ideaal. Het hotel is wel heel erg aan een opknapbeurt toe. Bladerende verf, roest, zeer verouderd sanitair, een douche die zo klein is dat je niet kunt bukken en water dat aan alle kanten rondspuit behalve naar beneden. Het bed is goed en ook het ontbijt was best aardig (voor die prijs).

Er is Geen internet op de kamer, wel gratis (en slecht) internet in de lobby.

Parkeren kan in een van de garages in de omgeving.

Prima

Jiltdejong
17-1-2014

Het hotel ligt direct naast het station van Glasgow.

het is wat verouderd, maar voor 1 nachtje had ik daar geen problemen mee.

De kamer was ruim, prima bed, maar een wel wat gehorige kamer maar goed, zoals ik al zei voor 1 nachtje maakt mij dat niet uit

Het ontbijt was echt brits, prima, maar het vult enorm maar je kan ook wat eten in de talloze tentjes rondom het hotel.

2005

Zelf ben ik 2 keer in het Rennie Mackintosh geweest (2003 en 2005).

Perfect hotel voor wie midden in Glasgow wil verblijven voor niet al te duur!

Het Schotse ontbijt is standaard budget hotel, alles uit blik of prefab, in ieder geval niet vers.

De kamers zijn groot, sommige badkamers laten iets te wensen over (kleine reparaties zijn soms nodig ;) TV en waterkoker met thee en koffie op de kamer.

Het hotel ligt naast het Central Station, tegenover een bushalte. Op loopafstand is ook St. Enoch metrostation.

Het hotel ligt midden in het centrum, dus pubs, clubs en eetcafe's/restaurants vlakbij.

Al met al een goed hotel voor in een stad.

Ben er geweest voor de wedstrijd van Celtic

Joeri Bakker
4-7-2005

Ben er geweest voor de wedstrijd van Celtic.Zeer goed hotel.Ontbijt zowel engels als continentaal.Vlakbij het treinstation loopt namelijk achter het hotel langs.Vlakbij een mooi winkelcentrum waar ook alle stadsbussen langskomen.Ook is er een mooie winkelstraat.Er is een pub aan de overkant.Op de kruising zit op elke hoek een eettent (KFC,Mcdonalds,Pizza Hut)PS De stadsbus rijdt rechtstreeks naar het stadion van Celtic.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rennie Mackintosh Central in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rennie Mackintosh Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rennie Mackintosh Central scoort een 6.63 uit 10 op basis van 4 reviews.