Hotel Premier Inn Glasgow Charing Cross

HotelKinderhotelWeer vandaag18°4°

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Glasgow Charing Cross voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Premier Inn Glasgow Charing Cross in het Nederlands

Prima hotel om Glasgow te bezoeken

Pieter, 7-10-2010

Hotel is midden in het centrum van Glasgow. Vlak naast het metro station, kroegen, winkels en restaurants allemaal op korte loopafstand. Mooie schone kamers voor een redelijke prijs. Kamers zijn niet heel groot, maar alles wat je nodig hebt is er. Prima ontbijt dat tot laatste toe wordt bijgevuld. Wij zijn hier nu twee keer geweest en bij een volgend bezoek aan Glasgow zullen we dit hotel zeker weer nemen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Glasgow Charing Cross in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Glasgow Charing Cross zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Glasgow Charing Cross scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.