Hotel Novotel Glasgow Centre

Hotel Novotel Glasgow Centre
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Glasgow Centre voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Novotel Glasgow Centre in het Nederlands

Goed, maar wel smoezelig, hotel.

MM
24-10-2013

Hotel ligt uitstekend, en leent zich uitstekend als uitvalbasis voor een citytrip. Personeel is aardig en behulpzaam. Ontbijt prima. In de lobby is een Xbox en speelgoed voor de kinderen. De kamer was smoezelig, vieze vloerbedekking, haren in de badkamer. Meubilair oogt IKEA, beetje goedkoop allemaal. Badkamer heeft een heerlijke douche, die helaas wel in een mum van tijd je badkamer blank doet staan. Bij ons liep de afvoer totaal niet door. Kamer heeft een apart toilet, dat is dan wel weer handig. Groot gemis in de kamer was een kluisje. Raam kon beperkt open, en aan het opgehoopte vuil in het kozijn te zien gebeurt dit niet tijdens de schoonmaak. Kamer had een bankstelletje, helaas van stof, en het was ook smoezelig. Bed was ook, alleen de molton wordt waarschijnlijk voor meerdere gasten gebruikt. Smoezelig dus.

Goed om te overnachten.

Hannie
14-10-2010

Ligging goed om Glasgow te bekijken. Ontbijt stelt niet veel voor.Personeel niet vriendelijk terwijl de Schotten zelf heel vriendelijk zijn.

Eenvoudige schone kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Glasgow Centre in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Glasgow Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.