Hotel Malmaison Glasgow

Hotel Malmaison Glasgow

We hebben een aantal aanbieders voor Malmaison Glasgow voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Malmaison Glasgow in het Nederlands

Prachtig

tcjvandijk
29-3-2010

Schotse klasse. Schitterend bed, met ook een erg mooie badkamer.

Gewoon een hotel in de hogere klasse.

Erg romantisch ook. Over het diner kan ik niet veel zeggen want dat hebben we niet in het Malmaison genoten.

Aanrader voor eenieder die het niet erg vindt wat meer geld uit te geven aan een bijzonder hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malmaison Glasgow in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malmaison Glasgow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malmaison Glasgow scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.