Hotel Lorne

HotelWeer vandaag23°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Lorne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lorne in het Nederlands

Oké hotel voor korte reis

jelmervdburg, 31-5-2015

Lorne is een prima hotel in de buurt van het SECC (10 minuten lopen). Als je voor die reden er heen gaat, kan je er prima verblijven. Het hotel ligt op ruim een half uur lopen van het centrum van Glasgow. Het openbaar vervoer is prima te doen, wel prijzig. Voor de deur stopt een bus. De kamers van het hotel vind ik wel aan de dure kant. Ze zijn klein, wel functioneel en schoon. Maar voor wat je ervoor betaald, had ik wel iets meer verwacht. Het hotel ligt aan een drukke straat, maar daar merk je niets van! Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar je kunt wel voldoende krijgen. Als iets op is maken ze het ook speciaal voor je bij. De badkamer is ook schoon en de douche is lekker. Enige nadeel is dat je in bad moet douchen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lorne in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lorne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lorne scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.