7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Express Holiday Inn Riverside voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Express Holiday Inn Riverside in het Nederlands

Fijn hotel met vriendelijk personeel

Rian van den Berg
4-3-2014

Het Holiday Inn Express Riverside in Glasgow is een zeer prettig hotel. Kamer was ruim en schoon, incl. koffie- en thee faciliteiten op de kamer. Het ontbijt was prima, wit en bruin brood om te toasten, pistoletjes, croissants, kaas, jam, roerei, yoghurt, kortom voldoende! Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Locatie is zeer ok ten opzichte van het centrum.

Gereisd met partner in februari 2014

Prima plek. Lekker centraal

Ilja
3-8-2012

Alles was goed. Alleen de douche deed het soms wat minder. Als je de wc doortrekt dan heb je even geen water meer. De druk kon beter.

Gereisd zakelijk in maart 2012

Hotel aan de rand van hartje glasgow

Stephan
17-11-2011

Eten is echt schots/engels.

kamers zijn ok voor 3 sterren.

was schoon in de tijd dat we gingen.

lekker dichtbij het centrum

5 min lopen.

zeer gezellig kroegje (scotia bar, oudste van glasgow)

lekkere wiskey :)

Gereisd met partner in juli 2010

Dit nooit meer

Ad
28-12-2010

Ontbijt stelt niets voor. Hebben zelf maar ham en kaas gekocht. Veel verkeeerslawaai. Koude kamer. Er kon niets geregeld worden. Geen schoonmaak met kerstmis, terwijl er 4 man personeel niets zat te doen.

Gereisd met partner in januari 2010

NOOIT WEER

Chiel
28-12-2010

Ben er kertsmis gaan vieren maar kwam in een kwalitatief slecht hotel binnen waar ik niet of nauwelijks geïnformeerd werd. De poetser was een weekend vrij en dat werd niet gemeld aan mij (en mijn ouders die er al 8 dagen sliepen) dus werd het bed niet opgemaakt, de kamer niet schoongemaakt en de modder (door de sneeuw) in de hal bleef er mijn hele verblijf van 3 dagen liggen. Ik raad de slaapgelegenheid (GEEN HOTEL WAARDIG) aan niemand aan. De wake-up call service is alle dagen gebruikt waarvan er maar 2 keer gebeld werd. Bedden zijn 2 meter alng en 1,40 meter breed dus veel te klein en de douche afstellen werd bijzonder moeilijk ivm de warmte (38 graden is daar 45+ graden) en geen afzuiging. De kamer was heel klein voor het geen wat we hebben betaald £99,-. Ramen konden niet volledig open en gordijnen waren vies.

Gelukkig maakte de omgeving een heleboel goed want anders was kerst 2010 een debacle geworden.

Gereisd alleenreizend in december 2010

Goed voor een kort verblijf

Eric
3-10-2010

Zeer goed gelegen hotel, vlakbij het winkelcentrum en op wandelafstand van het station (1 km). Ontbijt was sober, geen vers beleg (wel voorverpakte kaasjes). Voor een citytrip van enkel dagen een hotel met goede prijs/kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Ideaal

J van Veldhoven
23-8-2010

Het hotel ligt op een uitstekende plek, om de hoek bij het centrum. De kamers zijn schoon ruim en netjes. Het bed is wel wat klein. Het ontbijt is matig en karig. Voor deze prijs een uitstekend hotel.

Gereisd met partner in augustus 2010

Wat je verwacht van Holiday in.

Catharina
22-8-2010

Dit Holiday Inn hotel is van de minder luxe versie 'Express'. De kamers zijn klein maar goed ingericht en schoon. Het ontbijt is slecht en rommelig georganiseerd. Het hotel ligt prima ten opzichte van het centrum.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Matig

Roger
10-1-2010

Het hotel doet net als Glasgow zelf een beetje verpauperd aan. De ligging is echter prima en het centrum is op 5 minuten loopafstand. Ook het personeel is niks op aan te merken echter het ontbijt was waardeloos. Weinig keus in brood(jes) en bijna geen beleg. De kamers zijn ok. Niks bijzonders maar dat mag je ook niet verwachten voor dat geld.

Gereisd met vrienden in januari 2010
2008

goede prijs/kwaliteit!

marjan
20-8-2008

Voor een budgethotel waren we heel tevreden over de kamer en service!

De kamer was mooi proper, het ontbijt was uitgebreid genoeg en het personeel heel vriendelijk. We hadden bv. een raam dat niet dichtging: dit werd onmiddellijk gerepareerd en anders zouden we een nieuwe kamer gekregen hebben.

Het hotel ligt redelijk rustig, maar je kan 's avonds wel wat lawaai hebben van live music in nabijgelegen bars. Gelegen op wandelafstand van het centrum en winkels, er is niet meteen een restaurant vlakbij maar wel op 5/10 minuutjes wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express Holiday Inn Riverside in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express Holiday Inn Riverside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.