Hostel Euro

6.6Voldoende

Schotland, Schotland, Glasgow

Op vakantie geweest naar Euro?

6.6Voldoende

Hostel info

Meer hostel info

14 reviews over Hostel Euro

• 7Nicolle06-02-2013

Fijn voor een goedkope overnachting

Wij verbleven in het hostel op de 7e verdieping. De kamer was netjes/schoon (stapelbed met een bureautje en wasbak)en de badkamer met name de douche is erg klein. Rond middernacht hoor je de mensen terug komen van de club dus ik heb oordopjes gebruikt. 's Ochtends hoor je aan de waterkant de meeuwen. De jongens hadden een vierpersoons kamer( twee stapelbedden en de douche was apart van de wc) Zij sliepen bij de lift aan de straat kant. Doordat het een drukke stad is hadden ze een beetje last van het verkeer en door de stapmensen die een cafe voor de lift hielden. Dus een tip: vraag of je niet bij de liften kunt slapen. We hadden geen gebruik gemaakt van het ontbijt omdat een vriendin van ons dat twee dagen had gemaakt. Verder hebben we bij Tiffany's ontbeten (aanrader).Al met al was Euro hostel een fijne hostel met een goede prijs kwaliteit houding. Glasgow is een echte winkel en uitgaansstad.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Nico13-07-2012

Het is goedkoop en niet vuil

Hotel Euro is goedkoop, zonder twijfel. Je krijgt er dan ook basisservice bij. Vriendelijke mensen aan het onthaal. Kamers zijn toch wel erg verouderd en kunnen best een opfrisbeurt verdragen. Anderzijds zijn ze wel proper. Het hotel ligt in het centrum van Glasgow. Veel kan al wandelend bezocht worden.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 7Ton16-02-2009

Prima prijs / kwaliteit

Basic, maar in orde. Goede ligging en prijs/kwaliteit verhouding. Als een overnachting € 20,-- p.p is, moet je niet zeuren over kleine dingetjes

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 7Tamara19-06-2008

Dit is de beste/goedkoopste hotel die je kan vinden in Glasgow oa door deze pluspunten: centrum (zeer centraal) goedkoop schoon Je moet vragen om een kamer op een hogere etage waardoor je minder overlast heb van buiten (valt over het algemeen erg mee) Maar ik heb zelf alleen op een prive kamer geslapen en niet op een slaapzaal (moet ik niet aan denken!) Met andere woorden echt een goed hotel/hostel, gewoon doen!

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 6Henny11-12-2005

Goed bereikbaar, maar op een zeer drukke en lawaaierige straat gelegen. Vrij duur voor een eenvoudige propere kamer 35£ voor single( 08-2005). Ontbijt zeer beperkt en refter niet aantrekkelijk. Verschrikkelijke oranje kleur van de gangen in combinatie met donker blauw tapijt. 's Nachts geen last van lawaaierige hotelgasten.

Gereisd in december 2005

• 7essevee6923-08-2005

Voor backpackers is dit hostel zeer goed gelegen, nl. op 300 m van Central Station. Het is een grootschalig hostel met zeer eenvoudige maar propere kamers. Meestal stapelbedden en voorzien van eigen badkamer en toilet. Goedkoopste optie in Glasgow (ongeveer 30 euro per persoon per nacht). In weekends volzet met voetbalsupporters. Continentaal ontbijt is beperkt tot toast met confituur of choco, koffie en melk, ontbijtgranen en fruitsap. Selfservice in onaantrekkelijke refter. In het hostel is een trendy bar met Stella.

Gereisd in augustus 2005

2 tips over Hostel Euro

• Nicolle, 06-02-2013 Rapporteren

Lijn 500 stopt op 10 minuten afstand van het hostel. Met de trein naar Edinburgh duurt ongeveer 60 minuten en kost in het "off peak tarief" ongeveer 15 pond. The whisky experience is erg leuk! Glasgow is echt een winkel stad. Bijna alle musea zijn gratis entree (gefinancierd door de loterij) Neem je studenten kaart mee. Veel kortingen en 20% korting in winkels

• Ria Meijvogel, 30-06-2012 Rapporteren

Ga naar de overkant, naar Jurys Inn. Een zeer goede middenmoter en ook met prima ligging t.o.v.het centrum en het Central Station.

0 vragen over Hostel Euro

Hostel Euro info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats