Hotel citizenM Glasgow

Hotel citizenM Glasgow

8.2Fantastisch

Schotland, Schotland, Glasgow

Op vakantie geweest naar citizenM Glasgow?

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor citizenM Glasgow voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel citizenM Glasgow

• 9Mulder02-07-2013

Superhotel op goede lokatie

Het is een ultra modern hotel met wel kleine kamers maar die zijn zo ingericht dat het eigenlijk niet uitmaakt. Heerlijke douche en perfect bed. Ontbijt was in tegenstelling tot een eerder review uitstekend, alles was inbegrepen voor de 10 pond, dus ook smoothies, croissant etc

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9geert.vangoethem15-04-2012

High Tech & Compact

Dit is een nieuw hotel concept. De gast wordt aangemoedigd om zelf in en out te checken, je krijgt assistentie en dit gaat prima (beetje zoals pinnen). De ontvangst is jong en vriendelijk. De kamer is compact (geen plaats tussen bed en muur), maar wel high tech uitgerust met een centrale afstandsbediening voor alle functies (tv, licht, airco..). Ik was solo en voor mij was dit ok, maar ik kan me inbeelden dat je als koppel wel wat meer ruimte wil. Hart van dit hotel is de zeer ruime en gezellige lobby, opgevat als een gemeenschappelijke leefkamer. Annex is de bar en restaurant. Alles in dezelfde jonge hippe stijl. Ontbijten doe je hier beter niet, te duur en niet echt goed. Ook de prijs van drankjes is fors. Gezien de meer dan redelijke kamerprijs, al bij al een excellente keuze.

Zakelijk gereisd in april 2012

• 6jerry en claudia30-01-2011

zelf inchecken? ontbijt 10pond? never nooit meer

bij aankomst naar boven, moet je "zelf" inchecken, je wordt geholpen maar de eerste indruk voor mij was meteen drama, ook omdat er 'een probleem" was duurde bijna 10minuten. Kamer erg high tech allemaal maar met zn 2en kan je amper je kont keren. Bed is fantastisch en douche ook. Ontbijt bij de kamer genomen voor 9.95pond en dat was echt een aanfluiting, een hele counter vol met de lekkerste dingen.... nee dat mocht niet je mocht alleen uit 5dingen kiezen, eieren, tomaat, spek en worst met bonen voor al die andere dingen moest je bijbetalen 1.5pond v croissant... en plastic bestek? v 10pond? heeft de directie al geprobeerd dat spek met een plastic mes te snijden? zonder te vloeken? al met al eens m nooit weer, lekker bij Starbucks daarna nog wat gegeten en gedronken. Glasgow is superstad overigens maar beter ander hotel, Schotten zijn jolig en zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Nick Peeraer22-09-2010

Voor de trendy mensen onder ons

Het hotel ligt echt perfect bij de winkelstraat. Heeft een uiterst modern interieur als exterieur. Voor zakenmensen, niet voor gezinnen. Wij waren ook met 2, dus als koppel ook, en dat was leuk! Je krijgt controle over je kamer in 1 kasje :)! De douche met kleurtjes was fun!

Gereisd met partner in september 2010

Hotel citizenM Glasgow info