Celtic Park (Celtic FC home stadium)

Celtic Park (Celtic FC home stadium)

9.3Fenomenaal

2.5km van centrum

• 10Rian van den Berg04-03-2014

Geweldig!

Wedstrijd Celtic-St Johnstone bezocht, helemaal top!

Gereisd met partner in februari 2014

• 9Eric04-02-2014

Schitterend stadion

Celtic Park is een schitterend stadion, en zeker een aanrader voor de sport/voetbal liefhebber.

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 10Jiltdejong17-01-2014

geweldig

hou je van voetbal? Dan is dit een verplichting. Ga er heen, beleef de sfeer en voetbal zal nooit meer hetzelfde zijn.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8MM24-10-2013

Puur cultuur

Celtic Park is prachtig, het ademt voetbal. Aan de muur van jaren programmaboekjes, schitterend. Adem benemende ervaring.

oktober 2013

• 10Chris14-02-2013

De ultieme voetbalbeleving!

Vergeet bij een bezoek aan Glasgow zeker niet een wedstrijd van Celtic te bezoeken mocht je in de gelegenheid zijn. Van het begin tot het eind kippenvel ! Voor het niveau van voetbal moet je niet gaan, maar voor de sfeer! Die is ongelooflijk goed en gemoedelijk. Supporters zingen 90 minuten lang voor hun club met héél veel passie. Ik heb samen met mijn vader de wedstrijd Celtic - Hearts gezien. 4-1 winst. Toen 2 supporters hoorden dat wij uit Nederland kwamen kregen we direct een Pint aangeboden en hebben we na de wedstrijd nog met hun een Celtic pub bezocht en hebben daar een hele leuke tijd beleefd. Aanrader dus!!!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Charlotte17-08-2012

Super!

Geweldig! Super! Helemaal leuk! Mijn vriend wilde graag naar het stadion voor een rondleiding en ik ben voor de gezelligheid meegeweest, maar het was super leuk! In hele kleine groepjes wordt je rondgeleid, de sfeer is super leuk. Er is overal tijd voor, de gids was ontzettend vriendelijk. De mensen daar zijn zo trots op hun club en op de prestaties. Het ene verhaal is nog leuker dan het andere. Sindsdien zijn we stiekem fan geworden van Celtic. Helaas bleven we niet lang genoeg om een wedstrijd te kunnen zien, maar daarvoor gaan we zeker nog een keertje terug.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Agnieszka16-08-2012

Stadion Celtic

Historyczny statdion w Glasgow.

juni 2012

• 10C.J.Cuiper10-08-2012

Home of Scottish football

Zeer de moeite waard. Prima fanshop.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 10Patrycja27-06-2012

stadion celtic

Jak to na stadionie emocje szczytują

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Agata15-05-2012

Sport

Super stadion. Wspaniała atmosfera tu panuje zwłaszcza wtedy kiedy gra gospodarz .

Gereisd met vrienden in januari 2010

10 van de 12 reviews gezien