Hotel Alexander Thomson

Hotel Alexander Thomson
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Alexander Thomson voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Alexander Thomson in het Nederlands

Als je op zoek bent naar een goedgeprijsd eenvoudig hotel met een fantastische ligging kan ik je dit hotel zeker aanraden. Tja, het is allemaal een beetje oud, likje verf hier en daar kan geen kwaad, maar de kamers zijn ruim en het ontbijtbuffet is prima. Als je kiest voor een hotel in het centrum kan je niet verwachten dat het s'avonds en s'nachts stil is. Het is een oud pand en dubbele beglazing is niet aanwezig.

Graag opknappen

m_straten90
15-8-2013

Het ontbijt kan niet alles goedmaken. Het hotel is aan een flinke opknapbeurt toe. Het is smoezelig en veel zaken zijn niet in orde: hang- en sluitwerk van de kozijnen, gordijnen, gaatjes in het linnengoed, vuile gangen. De afzuiging in de badkamer maakt het geluid van een helikopter.

Super centraal hotel

Denise
28-8-2011

Het hotel ligt op 3 minuten lopen van het centraal station, en 5 minuten lopen van de hoofdstraat en het centrum. Helemaal super qua ligging dus! Door deze centrale ligging is er aan beide zijden van het hotel wel erg veel geluid. Omdat de kamers bizar warm zijn kan je niet anders dan met het raam open slapen, en dan heb je wel veel last van het geluid. Wij sliepen 4 hoog en nog werd ik weleens wakker van de herrie op straat.

Personeel was niet bijzonder vriendelijk, maar ook zeker niet onvriendelijk. Kamers zijn schoon en erg sober, ontbijt prima in orde. Prijs / kwaliteit verhouding is prima.

midden in het centrum ...super....

cma.pma
20-3-2011

Goed hotel in het centrum. Goed ontbijt...buffet....

zeer vriendelijk. ruime kamers.

Uitstekend gelegen.

Raymond
8-1-2011

Prima stadshotel vlakbij de grote winkelstraten, restaurantje en pubs. Ook bus en treinstation om de hoek.

Kamer was voorzien van 2 prima boxsprings, tv en waterkoker met koffie, thee en koekjes. De badkamer was sober maar zeer ruim, compleet met shampoo etc.

Ivm verkeer is het raadzaam een kamer aan de achterzijde te krijgen, hier heb je wel weer het geluid van aircos van omliggende panden. Helaas hadden wij geen airco, buiten was het onder nul maar binnen erg warm.

Het schots-ontbijt was prima in orde, helaas geen lekkere broodjes maar alleen toast.

Prima hotel met een goede ligging

Linda en Rob
22-1-2010

Dit hotel is een koopje voor ons en dus afwachten wat we zouden krijgen. Dit viel ons alles mee. Het hotel is niet super de luxe, maar een prima comfort hotel voor een kort verblijf in Glasgow. Onze kamer was ruim en was erg netjes. Alleen was het erg warm in het hotel, maar dit was verder niet storend.

Glasgow vonden wij trouwens tegen alle berichten in een leuke stad met leuke pubs!

centraal gelegen

eric
17-9-2009

Erg goede ligging van het hotel. De kamer die wij hadden was erg smerig, vooral de badkamer

Acceptabel

Anja
21-8-2009

Het hotel ziet er van binnen en buiten wat aftands uit en aan de overkant van de straat staan een paar verkrotte gebouwen (naar verluidt gaat op die plek een 6-sterrenhotel gebouwd worden).

Het hotel is niets bijzonders, maar wel functioneel: goed bed, behoorlijke badkamer, alles om zelf koffie en thee te zetten, tv. Mijn kamer was schoon en ruim genoeg en lag aan de achterkant. Vrijwel geen straatlawaai, wel wat geruis van een installatie van het achtergelegen kantoorgebouw.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid en biedt de mogelijkheid tot een volledig Engels (of in dit geval Schots) ontbijt. Maar er zijn ook lekkere croissantjes. Als er ook nog bruin brood en vers fruit was geweest, had het ontbijt van mij een 9 gekregen.

De ligging is prima, een paar minuten lopen vanaf Central Station en de belangrijkste winkelstraten. Het andere station, Queen Street Station, is ook op loopafstand (kwartiertje).

beter van niet

Deborah
25-3-2009

Wij zijn 4 dagen in Schotland geweest, eerste avond en dag in Glasgow, en zo snel mogelijk doorgereisd! Hotel was naar verwachting, niks speciaals, beetje vervallen en niet helemaal schoon, maar daar betaal je ook niet voor. Lekker dichtbij het station, ideaal! Glasgow vonden wij niet leuk, 7 avonden per week uitgaan (english style, vanaf 6 uur in de pub, zo snel mogelijk volgooien en zich misdragen) en verder bijna alleen winkels. Een hoop vervallen gebouwen. Restaurants en bars zonder sfeer. Jammer! Gelukkig zijn we doorgereisd naar Edinburgh... En daar zou ik zo weer naar terug gaan!

prima hotel

gerold rongen
29-8-2008

hotel meteen in centrum, prima ligging en voortreffelijk ontbijt.

kort bij station en bushaltes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexander Thomson in Glasgow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexander Thomson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alexander Thomson scoort een 6.65 uit 10 op basis van 17 reviews.