Lodge Glengoulandie Country Park

Met oudere kinderen

Magnifiek!

Margot
12-8-2010

Voor ons een eerste kennismaking met Schotland en wat voor één.

Een prachtig exclusief parkje met geweldig mooie huisjes en op een schitterend plekje. De huisjes staan aan een meertje met rondom een wildpark (edelherten, reeen, schapen en geiten).

Enorm veel verschillende vogels, eenden en ganzen.

In de omgeving van Aberfeldy kun je heerlijke wandelingen maken.

Wij trokken er elke dag op uit, maar alleen bij de chalet zitten en genieten van het uitzicht is ook genieten.

Tip: We zijn met de trein naar Edingburgh gegaan, vertrokken uit Pitlochry, kostte maar 26 pond voor het hele gezin (retour)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Glengoulandie Country Park in Foss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Glengoulandie Country Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.