Camping Fort Rose Caravan Park

Camping Fort Rose Caravan Park

8.3Fantastisch

Schotland, Schotland, Fortrose

Op vakantie geweest naar Fort Rose Caravan Park?

8.3Fantastisch

• 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

3 reviews over Camping Fort Rose Caravan Park

• 2018
      9Hans09-05-2018

Heerlijk wakker worden met uitzicht op zee

In mei vakantie rondgetrokken met camper door schotland. Ook nachtje in Fort Riose gestaan. Staanplaatsen direct aan strand. Gelegen aan openbare weg ( rustige straat ) Receptie uitermate vriendelijk. Dolfijnen spotten op loopafstand ( 15 min ). Douches en toiletten erg goed bijgehouden.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

8J. Bosman05-10-2017

Aardige camping en mooi gelegen

Een langgerekte camping aan de kust waar een inderdaad een weggetje tussendoor loopt met heel weinig -bestemmings-verkeer. Het was de laatste stop op onze North Coast 500 tour en zijn er 2 nachten blijven staan met veel plezier.

-Dolfijnen spotten bij Chanonry point (op 1 mijl) -Eten bij Anderson

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 8E vd Hulst23-10-2010

Bijzondere camping met uiticht op zee!

Toen wij aankwamen dachten wij dat wij het verkeerde adres hadden, het lijkt op een doorgaande weg met aan beide zijde gras waar je op mag kamperen. Na enige tijd zoeken mooi plekje gevonden. Genoeg plek maar onze vrienden hebben een tent een een vlak plekje vinden is wel wat lastig. Prachtig uitzicht op zee en in de verte de stad Inverness. Erg aardige en behulpzame eigenaars die bereid zijn om allerlei tips te geven over omgeving. Sanitair is gedateerd maar erg schoon, dus dat maakt veel goed en is alleen toegankelijk met sleutel. Afwassen en wassen/dragen ook mogelijk. Er is kans om dolfijnen te zien en verderop bij de vuurtoren komen ze dagelijks rond 5 uur, verder ook een zeehandje gezien vanaf ons strandje. Zeker de moeite waard voor een aantal dagjes en om deze omgeving te verkennen en de stad Inverness is ook een aanrader en is ong 20 min rijden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010