Camping Linnhe Lochside holidays

8.3Fantastisch

Schotland, Schotland, Fort William

8.3Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Linnhe Lochside holidays voor je op een rij gezet:

Meer camping info

34 reviews over Camping Linnhe Lochside holidays

• 2019
    9Evelyn van Zijl01-08-2019

In één woord GEWELDIG!

Een hele kleine camping met heel vriendelijk personeel en een klein campingwinkeltje. Wij hadden een prachtige nieuwe stacaravan die van alle gemakken was voorzien en heel schoon was. We keken uit over het Loch. In een woord GEWELDIG! Vanaf hier heel veel bezienswaardigheden bezocht. Soms wel wat lang rijden maar echt de moeite waard. We zijn naar de Devil's Pulpit (Outlander) geweest, dit is een enorm geklauter maar zo ontzettend prachtig! De Cairngorms, Isle of Skye, waaronder de Fairy pools en Dunvegan Castle, Edingburgh (vooral het kasteel en Mary's King Close), Doune Castle (Outlander), Glenn Coe en Pattack Falls. Schotland is een prachtig land met heel vriendelijke inwoners. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 8Micah Hartog14-07-2019

In eerste instantie slecht maar daarna fantastisch

In eerste instantie zaten wij in een basic caravan die was smerig niet schoon en er zatten dingen los na een half uurtje kwamen ze met een alternatief we kregen een upgrade naar een gold dat zijn fantastisch caravans mooi en goeie sanitair. De ligging heb ik maar een 7 gegeven omdat het pal naast een treinspoor ligt het ligt overigens prachtig aan een meer alleen de trein Reid tot 23 uur en begint weer om 6 uur heel vervelend. Het personeel is heel vriendelijk en er is genoeg te doen in de buurt

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    8Marja29-10-2018

Mooie camping ,prachtig uitzicht.

De stacaravan was zeer netjes,als je iets mist of er is iets stuk wordt het gelijk gemaakt. Alleen de paden naar de caravan toen is een en al gat en kuilen daar mogen ze wel iets aan doen. Geen pretje om met de auto doorheen te rijden.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Heidi05-09-2018

Prachtige plek om tot rust te komen.

Een prachtig gelegen camping met uitzicht op Loch Eil. Rustig gelegen. Elke dag komt The Jacobite Steamtrain langs. Beter bekend als Hogwarts Express uit de Harry Potter-films. Onze caravan was wel aan een renovatie toe. De matrassen van de kinderen waren slecht, de veren waren zeer goed voelbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8s12-08-2018

Prachtig mee en basic verblijft

Wij zaten met onze kinderen van 5,3 en 2 jaar oud in een chalet. Basic maar alles aanwezig. Prachtig uitzicht op Loch Linnhe. Speeltuintje en 2 strandjes waar kinderen heerlijk stenen kunnen gooien. Regenkleding mee! Klein parkje met winkeltje. Vanuit het park zelf kun je een kleine wandeling maken van 10 minuten vanuit het oosten van de camping voor andere wandelingen moet je de auto pakken. Lidl, aldi en Coop zijn vlakbij. Wandeling bij Glenfinn viaduct is aan te raden en ook met kinderwagen toegankelijk. Route verkrijgbaar bij receptie. De Hochward express rijdt rond 10.30 over het viaduct daar. Wil je vanuit Fort William met de trein zelf mee is het aan te raden in Nederland alvast online tickets te bestellen bij ons was alles hele week al vol. Bij slecht weer kun je met kleine kinderen naar Nevis center waar een indoor speelparadijs is. Een prachtige route om te rijden en een stuk te wandelen is glenn roy road

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Nicolette11-08-2018

Rustige groene oase

Heerlijk rustig vakantiepark met grote verscheidenheid aan stacaravans en chalets. Wij hadden een stacaravan die verhuurt wordt als zijnde voor 4 volwassen maar dit moet eigenlijk zijn 2 volwassenen en 2 kinderen want de 2e slaapkamer is niet geschikt voor 1 volwassenen laat staan voor 2. Maar het park en de omgeving maken alles goed. Midden in de natuur en veel mogelijkheden voor schitterende uitstapjes. Wij deden o.a. de Ben Nevis, Road to the Isles, Loch Ness en omgeving , de schitterende westkust waar je zeehonden kunt spotten en het fantastische Glen Coe gebied. Voor Harry Potter fans , de Zweinstein express rijdt langs het park en op steenworp afstand bevindt zich het beroemde viaduct. Bijne alle accommodaties op het park hebben uitzicht op het meer. Er is een kleine speeltuin en een superkleine winkel, verwacht geen internet want de wifi-verbindingen zijn slecht en 3G/4G is in dit gebied niet aanwezig. Een park dus voor rustzoekers

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

7pieterse30-08-2017

mooi gelegen

De stacaravans en lodges hebben mooi uitzicht op het loch, de camping plaatsen meestal niet, wij konden vanaf onze camping plaats het water van een zijarm van het meer zien maar echt veel was het niet. Klein winkeltje. Het is een goede uitvalsbasis voor de prachtige omgeving. De lodges en stacaravans zagen er mooi uit maar het camping gedeelte is niet om langere tijd door te brengen. De plekken zijn meer gericht op campers. De Harry Potter trein rijdt 2 keer per dag langs de camping.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Lisette15-08-2017

Mooie rustige camping, gelegen aan een mooi meer

Het is een mooi aangelegen rustige kleine camping, campingwinkel is aan de kleine kant. Fijn dat er in onze gezellige goed uitgeruste stacaravan (beperkte) wifi beschikbaar was. Perfect voor uitstapjes in de omgeving, op de camping zelf is weinig te beleven voor kinderen, maar perfect als je van rust houdt.Jammer dat er geen eetgelegenheid is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8fenismits12-08-2017

Mooie camping, leuke omgeving

Wij hadden de platinum caravan met prachtig uitzicht over het meer, maar in het gedeelte waar wij stonden, hadden alle caravans en lodges goed uitzicht. Mooie schone caravan en een prachtige uitvalsbasis voor uitstapjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Patricia05-09-2016

Prachtig aan het meer

Heerlijk rustige camping, net buiten Fort William waar alles te krijgen is. Het ligt aan een prachtig meer wat er elke dag weer anders uit ziet. Het is een mooie centrale plek zodat je makkelijk alle highlights van de Highlands kunt bezoeken. Bezoek vooral ook Steel Falls in de omgeving, een stukje paradijs op aarde! De camping wordt beheerd door supervriendelijke mensen die -mocht er iets aan de hand zijn- binnen no time op de stoep staan om dit op te lossen. Mocht je deze camping bezoeken gecombineerd met een camping aan de westkust (wordt door een touroperator zo aangeboden) dan beleef je wel een flinke cultuurshock: van de rust naar een "kermis".;-)

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Camping Linnhe Lochside holidays info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan
  • SchaduwplaatsenAanwezig