Camping Glen Nevis Caravan & Camping Park

Camping Glen Nevis Caravan & Camping Park
8,1

18 reviews over Camping Glen Nevis Caravan & Camping Park in het Nederlands

Met oudere kinderen

Goed uitgangspunt om deze regio te bezoeken

Bianca
15-9-2018

Voor het eerst met de caravan naar Schotland. Deze camping is groot, maar daar merk je niet veel van. Kan wel zijn dat je ver van het toiletgebouw af zit, zoals wij, maar dat went! Wel vervelend dat je voor WiFi apart moet betalen en dan vervolgens geen bereik hebt! Wij stonden op een prachtige plek met uitzicht op de Ben Nevis, maar waar iedereen langs kwam om zijn hond uit te laten van 's ochtends vroeg tot' s avonds laat. Dat werd op den duur vervelend! Verder wel een rustige camping, zeker overdag. Het grind op de plek vonden wij een uitkomst! Bij regen bleef het daardoor toch redelijk droog en schoon. Kortom: een prima camping, maar even goed opletten welke plek je krijgt!

Goed uitgangspunt om de Ben Nevis te beklimmen

Ben Terlinden
30-9-2017

Het is een mega grote camping maar omdat het allemaal aparte velden zijn valt dit niet zo op. De receptie is goed georganiseerd, toch wordt reserveren aangeraden. Dit kan enkele uren 's middags van tevoren. Er is een winkeltje voor de dagelijkse boodschappen, is duur. Er zijn diverse sanitair gebouwen die voldoende zijn voor het aantal kampeerders alleen 's morgens met douchen kan het zijn dat je even moet wachten. De camping ligt bijna aan de voet van de Ben Nevis de hoogste berg van Engeland. Je kunt lopend naar de Steal Falls waarbij je over een touwbrug moet. In Fort William vertrekt de Harry Potter stoomtrein die je in Glenfinnan kunt zien langskomen op het viaduct. De binnenstad van Fort William is gezellig en in het restaurant van de camping 200 m verderop is gratis Wifi. Er is een apart kinder veldje.

wereldlocatie als je naar Ben Nevis wilt

erik perk
2-5-2016

Locatie top

Goeie voorzieningen

Ruime plekken

Aan de voet van de Ben Nevis

Prijs aan de forse kant

Sanitair enigszins veroudert maar wel schoon

Geweldig daar, ik zou er zo terug gaan.

Dirk
21-3-2016

Mooie plekken, ruim.

Vlak onder de Ben Nevis, je kunt de berg goed zien.

Leuk Winkeltje, klein maar efficient.

Sanitair basic maar voldoende en schoon

Ideale uitvalsbasis voor de Ben Nevis beklimming.

Wel duur en ook nog wifi 5 pond per dag

Veel grind als je met een caravan of camper ben.

Het is dan moeilijk om je voortent of luifel op te zetten.

Schitterende omgeving

ger_8
23-8-2014

In augustus 2014 een week in een cottage verbleven met ons gezin met twee jongens (10 en 12 jaar oud). Het huisje is schitterend gelegen in de Glen Nevis vallei. Het is compleet uitgerust, met name de keuken waarin het aan niets ontbreekt.

Op 5 minuten lopen ligt het restaurant met pub en iets dichterbij de receptie met overdag gelegenheid voor koffie en een lunch.

De prijzen in het restaurant zijn gemiddeld. Het eten was goed.

Verder heeft dit park geen faciliteiten. Daarom voor kindvriendelijkheid een 6.

De omgeving van het park maakt alles goed. Er zijn vele uitstapjes mogelijk en de week vloog voorbij. Voor liefhebbers van Schotland vinden we dit park een aanrader.

prachtige ligging, zeer goed sanitair

Bram Hugenholtz
8-10-2013

was de bedoeling om hier 1 nacht te blijven tijdens onze west-highway wandeltocht. zijn er 3 geworden. goede uitvalsbasis voor vele dagtochten.

kom hier zeker nog een keer terug.

sanitair is echt goed. wasmachines en strijkbout ( voor vrouwen) aanwezig, mis alleen een overkapping voor het koken als het regent. koken in het washok is verboden, maat gaat zeer goed.

Mooie camping!

JHvD
17-5-2013

De camping heeft ruime verharde plaatsen waarvan de meesten een mooi uitzicht hebben op de Ben Nevis, die dagelijks door wandelaars wordt beklommen. Het sanitair is netjes.

Fort William is zeer geschikt als uitvalbasis naar de highlands.

Prachtig uitzicht op de Ben Nevis

Loofhome
21-8-2011

We hebben een week verbleven in een Holiday Cottage voor 4 personen. De witte cottage lag op een heuvel, omgeven door gras, met uitzicht op de hoogste berg van Schotland: de Ben Nevis. Het huisje is ruim en beschikt over een ruime, goed uitgeruste keuken. Het heeft een badkamer met bad/douche, toilet, wastafel en föhn. Het hele huis heeft centrale verwarming en in de huiskamer een gezellige kachel. Op het park bevinden zich een eetcafé en een restaurant, waar met korting voor de gasten kan worden gegeten. Vanuit Fort William kunnen mooie tochten worden ondernomen naar het Glen Coe (ongeveer 20 minuten rijden), Loch Ness (ongeveer een uur), Malaig (ongeveer anderhalf uur). Absolute topper is het Glenfinnan monument, vanwaar je een schitterend uitzicht hebt op het meer en de bergen.

Druk maar leuk

Eggie
12-6-2011

Een drukte van belang hier. Allemaal wandelaars die de Ben Nevis op willen. Want die zie je continue vanuit je tentje. Mooi! Veel onderling contact doordat je op grote velden zonder directe afscheiding staat. Hoewel wij hier eigenlijk niet zo van houden, was het hier erg ongedwongen en gezellig. En iedere avond speelde er wel iemand op een doedelzak. Wat een sfeer!

Nadeel is wel dat de camping ver van het plaatsje ligt. Lopen is eigenlijk niet te doen. Dus of auto huren of zorgen dat je alles bij je hebt voor je verblijf daar. Veilig idee: voordat je de berg opgaat, teken je in in een boek. Als je terugkomt meld je je af. Doe je dat niet, dan gaan ze uitzoeken waar je bent gebleven. Veilig idee!

Prachtige lokatie!

Anna
2-9-2010

Camping gelegen aan de voet van de Ben Nevis. Groot, maar wel rustig 's avonds. Prachtige natuur om je heen. Ook dichtbij Fort William, toeristisch plaatsje aan de voet van de Ben Nevis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glen Nevis Caravan & Camping Park in Fort William, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glen Nevis Caravan & Camping Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.