Bed and Breakfast Distillery

BedAndBreakfast

We hebben een aantal aanbieders voor Distillery voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Distillery in het Nederlands

leuk om te overnachten

Francien
11-5-2011

Direct langs de weg als je Fort William binnen rijdt, ligt dit leuke Guest house.

Hele vriendelijke ontvangst, leuke kamer met eigen badkamer en wc, gezellig terras,

huiskamer om 's avonds te verblijven. Het ontbijt is in buffetvorm en uitstekend !

Met een minuut of vijf lopen ben je in het centrum van Fort William, daar zijn prima eetgelegenheden.

Een minpuntje: het matras is veel te zacht en doorgezakt. Dat zou beter kunnen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Distillery in Fort William, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Distillery zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.