Hotel The Steadings

18 reviews over Hotel The Steadings in het Nederlands

Geweldig

Cees van der Lans
13-9-2018

Geweldige ligging als je van rust en stilte houd. De eigenaars ontvangen je als ben je de koning. De kamers zijn prachtig ingericht al is het wel gehorig. Maar dat hoort bij oude schotse hotels. Eten is werkelijk fantatastisch maar aan de prijzige kant. Wij vertrokken met tegenzin.

Gastvrij ontvangen

Elly Dekker
18-8-2016

Het eten met veel groente

Fijn hotel

Willem en Anja
2-7-2016

Dit was het beste hotel wat wij zijn tegengekomen op onze rondreis Duncan. Het hotel wordt gerund door een Schots echtpaar en zij doen alles om het aangenaam te maken. Je kan er heerlijk eten en wat drinken. Wij hadden een fijne kamer met een mooie badkamer. Alles was aanwezig tot zelfs, wattips, een flesje water, tissues etc. De matrassen waren slecht, dat was jammer. Het uitzicht aan de achterkant was prachtig en rustgevend. Dicht bij Loch Ness en Inverness. Mooie omgeving.

Enkele fantastische dagen doorgebracht!

Heleen
17-6-2016

In The Steadings word je als gast nog echt in de watten gelegd. Prachtig in stijl ingericht hotel met goede keuken en gelegen in rustige en mooie omgeving. Zeer vriendelijke eigenaar en eigenaresse!

Fantastisch!

Annemarie
        8-6-2016

Uitstekend hotel, met zorg en liefde gerund. Blijf vooral ook voor het diner, want dat is overheerlijk. Nergens in Schotland ben ik met meer hartelijkheid ontvangen en heb ik lekkerder gegeten.

Geweldig hotel. Familiebezit en door hen gerund.

C.A.L. Kool-van Angeren
        1-9-2014

Een familiehotel vlakbij Loch Ness. Heel gemoedelijk en schoon. Ook heerlijk rustig. Vissers zullen het ook fijn vinden.

Magnificent Stay at this hotel

Veerle Robberechts
        16-6-2013

We stayed at this hotel during our trip in May. I cannot find the words to describe the hotel nor the people. Such great, lovely owners. Nothing is too much for them, they make you feel @ home from the minute you walk through the door. Great food, I advice to have a dinner at the hotel as well, not just breakfast. We had a great time, had nice talks with the owners over a nice glass of wine and guiness. IF we are ever in the neighbourhood again, we absolutely go back there.

adembenemende plek

Lydia Nijman
        16-6-2013

De eigenaren David en Mary maken van dit hotel een klein paradijsje. Ze nodigen gasten uit om in de Serre plaats te nemen en te genieten van het landschap. Daardoor leeft het hotel echt en klinkt er altijd een licht geroezemoes. Op de vensterbank staan minstens 8 verrekijkers zodat je de vele vogels (wulpen, koekoek, roofvogels, patrijzen en fazanten) herten en reen beter kunt zien. Het hotel ligt midden in een prachtige vallei. 's Nachts (en overdag) hoor je alleen de geluiden van de natuur (uilen, schapen en herten). De sfeer is relaxed en we hebben genoten van de gastvrijheid, de vrolijkheid en de humor van David en Mary. De omgeving is magisch. Met de auto is de Westkust (warm want een tropische golfstroom) en de Noordkust (ruige Schotse hooglanden) goed te bezoeken. In de directe omgeving kun je erg mooie wandelingen maken.

Een absolute aanrader voor wie rust, natuur en ruimte zoekt.

Fantastisch hotel !

Geert
        22-5-2013

Het hotel is gelegen midden in de natuur, het is er dus heel rustig een plek om volledig tot rust te komen.

De kamer was net en er was alles aanwezig.

Wat deze plek echter bijzonder maakt zijn de mensen, super vriendelijk en behulpzaam. De kookkunsten van de uitbater zijn ook het vermelden waard, zowel het ontbijt als het diner zijn buitengewoon goed.

Na 3 jaar een hartverwarmend weerzien.

R.A. van Dok
        9-6-2012

Het hotel the Steadings in Farr is fantastisch. Het verblijf voelde aan als een warme deken, gastvrij en zeer vriendelijk. Het eten was perfect. De kamer was zeer goed ingericht en brandschoon. De omgeving is zeer rustig. Inverness was goed bereikbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Steadings in Farr, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Steadings zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.