Reviews over Farr

Geweldig

Cees van der Lans,
    13-9-2018

Geweldige ligging als je van rust en stilte houd. De eigenaars ontvangen je als ben je de koning. De kamers zijn prachtig ingericht al is het wel gehorig. Maar dat hoort bij oude schotse hotels. Eten is werkelijk fantatastisch maar aan de prijzige kant. Wij vertrokken met tegenzin.

Gastvrij ontvangen

Elly Dekker,
    18-8-2016

Het eten met veel groente

Fijn hotel

Willem en Anja,
    2-7-2016

Dit was het beste hotel wat wij zijn tegengekomen op onze rondreis Duncan. Het hotel wordt gerund door een Schots echtpaar en zij doen alles om het aangenaam te maken. Je kan er heerlijk eten en wat drinken. Wij hadden een fijne kamer met een mooie badkamer. Alles was aanwezig tot zelfs, wattips, een flesje water, tissues etc. De matrassen waren slecht, dat was jammer. Het uitzicht aan de achterkant was prachtig en rustgevend. Dicht bij Loch Ness en Inverness. Mooie omgeving.

Enkele fantastische dagen doorgebracht!

Heleen,
    17-6-2016

In The Steadings word je als gast nog echt in de watten gelegd. Prachtig in stijl ingericht hotel met goede keuken en gelegen in rustige en mooie omgeving. Zeer vriendelijke eigenaar en eigenaresse!

Fantastisch!

Annemarie,
    8-6-2016

Uitstekend hotel, met zorg en liefde gerund. Blijf vooral ook voor het diner, want dat is overheerlijk. Nergens in Schotland ben ik met meer hartelijkheid ontvangen en heb ik lekkerder gegeten.

Farr scoort een 7,7 uit 10, op basis van 4 reviews