Hotel The King James by Thistle

Hotel The King James by Thistle

6,9

We hebben een aantal aanbieders voor The King James by Thistle voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel The King James by Thistle in het Nederlands

Ongedierte!

Geert
11-10-2015

Positief was de ruime kamer aan de achterzijde van het hotel, waarmee ook de rust gegarandeerd was. Maar algemeen gezien is dit hotel dringend aan renovatie toe. Kleine mankementen in de kamer (kapot slot op kleerkast, kapotte kraan in badkamer, afgeleefd meubilair....) en om de haverklap brandalarm. Tijdens een van die alarmen, die uren duurde, en waarbij de liften in de lobby niet werkten, werd ik door een medewerker begeleid via de personeelslift naar mijn zesde verdieping. Je weet niet wat je ziet - technische en dienstruimtes ligger er werkelijk vervallen bij. Bij een tussenstop op de derde verdieping zag ik trolleys met 'vers' voedsel gewoon onbeheerd in de gangen staan. Ik was dan ook niet echt verbaasd toen ik op de laatste avond van mijn verblijft een muis doodleuk vanonder de sofa zag komen en naar de badkamer trippelen. Ik vond ze niet meteen terug, allicht verdwenen langs een klein gaatje in de muur achter het bidet.

Gereisd zakelijk in september 2015

Superlocatie, fatsoenlijke kamers.

michel en denise
25-12-2012

Wij hadden een kamer tegenover de uitgang van de lift (hoera voor tapijt in de gangen), de ramen zijn dubbelglas, dus de herrie van de straat is wel te doen (moet niet het raam opendoen, want dan verga je van de herrie) en onze kamer lag boven de bar/disco? Goed te horen, maar doordat we de hele dag buiten zijn, hebben we geslapen als een blok. Prima kamer met heerlijke douche. We arriveerden om 10.00 uur en we konden al inchecken ook! Super. Geen ontbijt genomen. Dat hebben we verderop in George Street gedaan voor 3 pond (engels ontbijt).

Gereisd met partner in december 2012

Kunt u beter links laten liggen

George
9-10-2010

The King James hotel is niets voor een vakantiebreak in Edinburgh. De kamers zijn klein, erg warm en aan de voorzijde zeer lawaaierig. Dikwijls loeiende sirenes, zeer druk verkeer (bussen) en er is een metalen loopbrug naar de overzijde. Als iemand met een rolkoffer hiervan gebruik maakt is dit zeer gehorig. Voor één nacht wellicht een optie. Het is er wel schoon en er is een flatscreen aanwezig. Personeel niet echt vriendelijk. Het hotel is wel centraal gelegen met alles op loopafstand. Onbijt typisch Brits. Veel ontbijtmogelijkheden in directe omgeving. Brandveiligheidsmaatregelen werken goed. Tijdens een nachtelijk brandalarm waren alle nooddeuren vrij toegangkelijk en we stonden in no time buiten. Brand was snel onder controle en na een uur op straat konden we weer terug. Zeker geen 4 sterren, ook niet voor Britse begrippen. Prijs/kwaliteit is dus uit balans. Overigens is de prachtige stad zelf zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in oktober 2010

2008

prachtig hotel

sven portz
13-11-2008

goed gelegen hotel met een goed ontbijt en mooie kamers

Gereisd met partner in november 2008

prettig hotel

Marjan top-van de pol
1-9-2008

Een prima hotel. Maar onze kamer was wel een

dump-kamer. ( aan het eind van een lange gang met uitzicht op een betonnen muur...)

Wel voorzien van flatscreen-tv.en badkamer met ligbad. Goede stoelen.

Gereisd met partner in augustus 2008
2007

Goed hotel, goede kamer, vraag voor kamer aan de achterzijde is rustiger. Goede prijs kwaliteit verhouding. ontbijt is prijzig als alternatief Starbucks, Costa zitten in de buurt. Bij goed weer kun je naar spullen halen bij Marks & Spencer [zit vlakbij] en dan ontbijten in het park bij Princess Street.

Gereisd familie in juni 2007

Hotel met een mooie centrale ligging maar verder geen 4 sterren hotel. Naar mijn mening geen goede prijs/kwaliteit verhouding maar UK schijn je niet te kunnen vergelijken met de rest van Europa want erg duur.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The King James by Thistle in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The King James by Thistle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.