Hotel Ten Hill Place

Tonen op kaart

54 reviews over Hotel Ten Hill Place

• 9K. de Jonge03-07-2017

Super

Een mooi hotel dat van binnen pasgeleden gerenoveerd is. Het ligt in het centrum waardoor alle bezienswaardigheden op loopafstand zijn! Het ontbijt was ruim voldoende waarbij men zelfs de optie had tot het nemen van de traditionele 'haggis'. Het personeel was uiterst vriendelijk en wilden onze koffer graag in een zijkamer zetten toen wij 's ochtends vroeg aankwamen. Zo konden wij die dag meteen op pad en kregen wij een belletje als onze kamer gereed was. Al met al een goed hotel!

Gereisd met partner in juni 2017

• 7RAS24-12-2015

Goede ligging, moeizame service

We hadden meerdere kamers in Ten Hill Place. Ondanks dat het onderdeel is van een medisch college was de hygiene ver te zoeken, pas na 3 dagen klagen werd er actie onder nomen op restanten van vorige bezoekers in de badkamer. Een andere kamer had losse badkamer deurklink en pas na demostratieve plaasting op receptie desk werd probleem dezelfde dag opgelost (ook dit koste meerdere dagen als je het volgens de gebruikelijke klachtenkaart doet).

Ligging is uitermate goed, net als het ontbijt buffet.

Als men de kamers schoon aanbied en de service verbeterd, komen we graag terug

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 8Petra Hovestad28-12-2012

Goed hotel

Ten Hill Hotel is een goed stadshotel op loopafstand van het centrum van Edinburgh.

Gereisd met partner in december 2012

• 8frans_verhoeks18-10-2012

prima hotel voor een stedentrip Edinburgh!

In december 2011 verbleven wij 2 nachten in dit hotel tijdens een stedentrip Edinburgh. Het hotel is rustig gelegen en toch op loopafstand van het centrum van Edinburgh. De kamers zijn ruim (zeker voor Britse begrippen) en het ontbijt is ruim voldoenden! Edinburgh is een leuke stad en vooral Edinburgh Castle is een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2011

• 9ingridvveen02-08-2012

Heel fijn hotel!

Wij zijn echt heel tevreden over dit hotel. Ik had als preferentie gescheiden bedden gevraagd en die kregen we ook (normaal moet ik er apart om vragen, maar bij dit hotel vroeg de receptioniste er uit zichzelf naar). We hadden het idee dat we hierdoor ook een mooiere kamer kregen. Kamer was lekker ruim, waardoor je ook geen last hebt van geluiden op de gang of van de buren. Verder ook overal in het hotel gratis wifi. Ontbijt ruim voldoende. Als ik dan een minpunt moet noemen: we konden pas rond 16.00 uur onze kamer in. Ook op de tweede dag was onze kamer pas laat gedaan. Overigens reageerde het personeel wel weer heel correct en (verontschuldigingen aangeboden etc.).

Kortom, hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8j dijkstra15-09-2009

zeer goede uitvalbasis

Wij vonden dit een erg mooi hotel, kamers ruim en schoon. Zag er allemaal nog vrij nieuw uit. Nadeel vonden wij wel de glazen deur van badkamer waar toilet zich achter bevind. Geen privacy. Al is het gedeeltelijk geblindeerd, toch kun je er echt doorheen kijken. Ontbijt vonden wij zeker goed, ruim voldoende keuze. Diner weet ik niet, daar hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat er in de buurt veel andere leuke restaurants zijn. Wel konden wij eerder dan 15:00 inchecken, dit in tegenstelling van wat er in reisbescheiden stond, dus ideaal. Personeel over het algemeen vriendelijk. Hotel ligt zeker op een goede locatie. Ik vind het zeker een aanrader. Mocht ik ooit weer in Edinburch komen dan zou ik weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8Van Lieshout28-08-2009

Heerlijk hotel

Het hotel ligt rustig, maar toch dichtbij het échte centrum van Edinburgh! Ideaal als uitvalsbasis voor een stedenvakantie. Jammer is dat je pas vanaf 15.00u op de kamer kan bij aankomst, ze hebben wel een aparte (afgesloten) ruimte voor de koffers. De kamer is redelijk ruim te noemen. De badkamer trouwens ook, maar als nadeel vonden wij dat je in bad moet douchen. Bij ons kon de douchekop ook niet makkelijk versteld worden. Fijn is het dat je gratis internet hebt als je een eigen lap-top mee neemt! Even aanmelden bij de receptie en je kan eenvoudig op internet. Het ontbijt was goed verzorgd, waarbij je naar ons idee voldoende keuze hebt in een continentaal of een Schots ontbijt. (of beiden!) 's Avonds was er een menu waarbij je voor 2 of 3 gangen kon kiezen. We hebben er heerlijk gegeten met eindelijk een voldoende portie groentes en aardappelen zonder het extra als supplement te bestellen. Personeel is vriendelijk, soms wat té vriendelijk

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Paul13-04-2009

Netjes en rustig gelegen hotel

Dit hotel is een echte aanrader. Het is rustig gelegen en toch op loopafstand van het oude centrum. Het personeel is uitermate vriendelijk. In tegenstelling tot wat er in oudere beoordelingen staat kun je er nu wel prima dineren voor weinig geld. De kamers zijn (zeker voor Engelse begrippen) ruim en schoon.

Gereisd met partner in april 2009

• 8Maaike09-01-2009

Zker voor herhaling vatbaar!

Edinburgh is echt een geweldige stad!! Zo mooi, zoveel te zien en te doen. Dit was ons 2e bezoek aan deze stad en zeker niet de laatstte!! Het hotel Ten Hill Place ligt goed, redelijk centraal in de Old Town, receptie personeel was erg behulpzaam en vriendelijk en de kamer was super mooi!! Lekker ruim, alles mooi en nieuw en goed verzordg!

Gereisd met partner in december 2008

• 8Winfred van der Meer26-08-2007

Het hotel licht op een prima locatie om zowel de oude als de nieuwe stad te bezichtigen. De kamers zijn mooi en smaakvol ingericht waarbij de badkamer in positieve zin uitspringt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het onbijt is goed maar ook niet meer dan dat. Het hotel heeft geen restaurant maar je kunt wel een snack bestellen. Er is een bar om 's avonds nog iets te drinken al wat daar mede door de vele restaurantjes en pub's in edinburgh bijna geen gebruik van gemaakt. Kortom een prima hotel voor een stedentrip!!

Gereisd met familie in augustus 2007

1 tip over Hotel Ten Hill Place

• ingridvveen, 02-08-2012

Koop tickets voor het Edinburgh Castle online, dat scheelt je een rij in het hoogseizoen.

0 vragen over Hotel Ten Hill Place

Hotel Ten Hill Place info

• Aantal sterrenstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand8 km

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch