Appartement StayEdinburgh West End

Appartement
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor StayEdinburgh West End voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement StayEdinburgh West End in het Nederlands

Zeer net appartement

Richard en Liane
7-4-2014

Erg nette en ruime appartementen. Modern ingericht met alle nodige faciliteiten. Zelfs een handdoek en afwasmiddel aanwezig. Ze plaatsen een gratis babybed. Prijs/kwaliteit vonden wij super! Ligging ook prima, beetje buiten drukke centrum van Edinburgh, maar daardoor wel wat rustiger en centrum is goed te lopen. Vlakbij zijn een aantal supermarkten. Het kan in de weekenden wel druk zijn, zeker bij de kleine receptie. Zijn wel zakelijk ingesteld, je kunt je bagage bijvoorbeeld niet achter laten plaatsen, hiervoor hebben ze kluisjes die je kunt huren. Maar zowel voor zakelijk als toeristisch bezoek is het een aanrader.

Perfect voor een paar dagen!

Mart
21-4-2013

Voor een dag en nacht in Edinburgh dit hotel geboekt. Voornamelijk om even rond te kijken en te stappen met 4 man. Voor de prijs die wij er voor betaalden (95 pond, inc. parkeerplek) kregen we een perfecte kamer. Alles ziet er keurig uit inclusief alle apparatuur. Het hotel ligt op zo'n 20 a 30 minuten lopen van het centrum/kasteel/princesstreet. 6 pond met de taxi en je zit er ook. Enige nadeel is dat het niet bijzonder groot is, het een beetje gehorig is en de kookluchten van de buren binnenkomen via de afzuiger (als je deze uit hebt staan)

Prima appartementen vlak bij het centrum

Gerrit
23-10-2011

Rechtstreeks met bus 35 vanaf het vliegveld te bereiken in 50 minuten voor slechts 1,30. Volledig ingericht. Het enige wat ontbreekt is een goed ontbijt. We kochten een voucher, maar dat was een tegenvaller. Gelukkig was er schuin tegenover het restaurant een supermarkt...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement StayEdinburgh West End in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement StayEdinburgh West End zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.