Hotel Sheraton Grand & Spa

ZorghotelWeer vandaag13°8°
Hotel Sheraton Grand & Spa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Grand & Spa voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Sheraton Grand & Spa in het Nederlands

Super vertoeven in Edinburgh

Georgette , 14-4-2012

Het hotel is inderdaad verbouwd. Het is super mooi! De kamer die wij hadden was perfect met uitzicht op het kasteel. Wij vonden het eten erg lekker. En ontbijt is ook super goed. Je kan kiezen uit een buffet of a la cart. Buffet is heel uitgebreid. Echt super. En a la cart was ook perfect. De bararea is ook heel mooi. Hele leuke zitjes. Personeel is heel vriendelijk. De spa is ook heerlijk vertoeven! Al met al Sheraton is top!

mooie kamers

bert4u, 24-9-2011

Hotel wordt momenteel verbouwd, daardoor wat zoeken naar ingang en een omleiding naar je kamer. Kamer erg mooi, vooral badkamer is erg netjes. Goede bedden. Ontbijt is matig. Komt misschien door verbouwing, maar alles staat heel onhandig opgesteld. Vette gebakken eieren. Nauwelijks echt vers fruit, alhoewel wel appels etc voor het grijpen liggen.

Centraal gelegen met uitzicht op "het kasteel"

JWVerschueren, 26-5-2011

Deze Sheraton ligt vlakbij het eind/het begin van Princess Street (dus even snel wat cadeautjes voor thuis kopen is gauw gedaan!), en vanuit mijn kamer kon ik "Het Kasteel" fraai zien liggen. De kamers zijn ruim, en voldoen aan alle eisen van deze reiziger.

De statige lobby heeft veel gezellige/comfortabele zitjes, waar het goed zakelijk vergaderen is.

Enige minpuntje: de WiFi was niet gratis, en ik vind dat dit soort hotels dat standaard aan zou moeten bieden.

Mooie plek

spookrijders, 8-5-2011

Op een schitterende locatie ligt dit fraaie hotel, daarnaast zijn de kamers fantastisch.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Grand & Spa in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Grand & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Grand & Spa scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.