Hotel Roxburghe

ZorghotelWeer vandaag7°5°
Hotel Roxburghe
8,1

14 reviews over Hotel Roxburghe in het Nederlands

Fijn hotel op een heerlijk centrale plek!

Mulder
27-2-2013

Het hotel ligt heerlijk centraal. Rose street om de hoek met gezellige pubs en restaurants. Wij hadden een prima kamer, ruim en netjes.

Personeel vriendelijk en behulpzaam, altijd even een kort praatje als daar tijd voor is. Ik zou dit hotel zeer zeker aanbevelen.

Mooi centraal gelegen

susanne en robert
5-1-2013

Midden in de stad, alles op loopafstand. Hotel is oud, gedateerd. Kamers gehorig met wel een goed bed. Ontbijt matig, moet je zelfs voor in de rij staan! Vermoeid aandoend personeel. Hotelbar niet bezoeken, deprimerende omgeving met bejaarden. Ook niet nodig, leuke pubs zijn om de hoek!

Leuk hotel

zazuboerboel
18-6-2012

Leuk hotel, schoon, makkelijke ligging.

Fantastisch hotel

Els
11-4-2012

Mooie kamers, bijzonder prettig gelegen, en heel erg vriendelijk personeel

Heerlijke bedden

Marije
2-1-2011

Wij waren hier met z'n tweeën, en de ligging was prima. Je loopt het hotel uit en hebt direct uitzicht op het Edinburgh castle. Ontbijt was prima. Wij hadden kamer 311 en die was lekker ruim.

Toen wij the castle hebben bezocht waren ze al druk bezig met de voorbereiding van Hogmanay (oudejaarsavond)Dit werd groots aangepakt.

Aanbeveling

Ingri & Peter
7-11-2010

Perfect hotel om de stad Edinburg te verkennen.

Ligging midden in het centrum is fantastisch. Kamers zijn stijlvol en prachtig, het ontbijt is niets op aan te merken. Een uitgebreid aanbod van telkens verse produkten en uiterst vriendelijk personeel.

In de directe nabijheid een echte Scotish pub 'Amber Rose' waar je niet alleen gezellig een heerlijk Engels biertje of een heerlijke wijn kunt bestellen maar ook kunt genieten van een eenvoudig maar lekkere maaltijd.

Mwah

DK
6-8-2010

Hotel Roxburghe in Edinburgh is redelijk. Prijs/kwaliteit is beneden peil. De kamers zijn prima. Ontbijt is goor, het ontbijtpersoneel te sjacherijnig voor woorden

Fijn hotel

Lillian Appelman
7-6-2009

Edinburgh als stad is absoluut een aanrader. Wij hebben zes nachten in dit hotel overnacht en een heerlijke tijd gehad. De kamers zijn ruim en de bedden liggen heerlijk. Het was gelukkig stil, al hoorde je wel ´s avonds veel dichtslaan van deuren of gepraat in de gang. Het ontbijt was super en de bediening was juist uitermate vriendelijk. Ze wisten na twee dagen al of we een kannetje koffie of thee bij het ontbijt wilden en vroegen hoe het met ons ging. Het restaurant bij het hotel viel tegen, maar dat was denk ik in handen van anderen. Gelukkig hebben we genoeg leuke eettentjes in de stad zelf ontdekt. Een absolute aanrader dit hotel, een rustpunt in de binnenstad.

2008

Zopas terug uit Edinburgh, onze beste citytrip ooit

Karin Lalleman
4-4-2008

Zopas terug uit Edinburgh, onze beste citytrip ooit.Fantastisch hotel.Ruime kamers van alle comfort voorzien, zelfs thee, koffie en koekjes. Elke dag verse lakens. Personeel uitermate behulpzaam en heel vriendelijk. Toffe lounge bar waar je gezellig iets kunt eten en/of drinken. We waren er 's avonds niet weg te slaan. Gratis hapjes en verse bloemen op de tafels.Volgende keer heel zeker weer Roxburghe !

2007

Heerlijk hotel, 3 nachten verbleven

Jos
25-5-2007

Heerlijk hotel, 3 nachten verbleven. Problemen van anderen heb ik niet ondervonden. Mijn kamer in de nieuwe vleugel was ruim em comfortabel met een enorm bed, maar ook collega's in de oude vleugel waren erg over kamer te spreken. De oudere kamers hadden wat meer karakter. Het ontbijt is erg uitgebreid met heerlijk verse broodjes en warme gerechten op bestelling. De coordinatie hiervan laat echter wel te wensen over. Dat is eigenlijk het enige minpunt: het personeel is niet erg efficient/behulpzaam. Fijn zwembadje in de kelder! De ligging is geweldig. Alle hotels in Edinburgh zijn eignelijk belachelijk duur, dus deze ook...

We hebben een aantal aanbieders voor Roxburghe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roxburghe in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roxburghe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.