Hotel Rothesay **

Hotel Rothesay **

Hotel Rothesay

Weer vandaag6°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Rothesay voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rothesay in het Nederlands

Prima hotel

Peter Oosterhof, 13-1-2011

In september 2002 hier geweest en ben er tevreden over. De kamer zag er luxe uit en was typisch Engels ingericht. Het centrum van Edinburgh is op ongeveer 10 minuten lopen maar dat is prima te doen. Het ontbijt in het hotel is zeer uitgebreid, van brood tot hagas. Ik had een kamer in het souterain en had een 1-persoonskamer, dit was prima voor mij. Edinburgh is een mooie en leuke stad. Zeer afwisselend.

De Royal Mile is zeker aan te raden en even tot rust komen in Princes Street Garden is ook heerlijk. Zoek je echt rust, ga dan Arthur's Seat op, een leuke wandeling met als beloning een prachtig uitzicht over de stad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rothesay in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rothesay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rothesay scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.