Bed and Breakfast Ramsay's

Met vrienden

Wat een heerlijk plekje!

Annemie
23-8-2012

Wij hebben een heerlijke tijd gehad tijdens ons verblijf in deze B&B. De ligging is ideaal, de kamers zijn gezellig en erg schoon. Het ontbijt is super. En de enthousiaste eigenaren hebben ons het gevoel gegeven dat we er nieuwe vrienden bij hebben.

We zouden hier zeker terugkomen, als we nog eens naar Edinburgh zouden gaan.

Topper!

Véronique
24-11-2009

Gewoonweg fantastische b&b. Vriendelijke mensen, nette kamer, fantastische ligging!

Fantastisch!

Véronique
24-11-2009

Alles toppie! Ligging, breakfast (ook veggie-worstjes), vriendelijkheid van het gastgezin ...alles was perfect!

We hebben een aantal aanbieders voor Ramsay's voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ramsay's in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ramsay's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.