Hotel Radisson Blu Edinburgh

Hotel Radisson Blu Edinburghstersterster

8Fantastisch

Schotland, Schotland, Edinburgh

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Edinburgh voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

10 reviews over Hotel Radisson Blu Edinburgh

• 8heer Bouwheer27-08-2013

perfecte ligging midden in het centrum

Echt prima Hotel midden in het centrum en aan de "Royal Mile" Als hotelgast korting op aanliggende parkeergarage.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8Mo14-04-2013

Fijn hotel in centrum

Dit is een fijn hotel in het centrum van Edinburgh. Kamers zijn wat prijzig en oubollig maar het leuke is wel dat er een echte nespresso machine in de kamer staat!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 9Ramon11-03-2012

Perfect

Net terug van een heerlijk weekendje Edinburgh. Bij aankomst in het hotel kregen wij ongevraagd direct een upgrade naar business class. Lekker een grote kamer en veel voordelen. Zwembad is klein, maar heerlijk op temperatuur. De ligging is perfect, direct in het centrum. Ontbijt is eenzijdig, maar uitgebreid. Dit hotel is een aanrader!!

Gereisd met partner in maart 2012

• 9Harrie10-05-2010

mooi hotel op een hele goede locatie!!!

Het hotel ligt aan de Royal Mile, dé hoofdstraat van Edinburgh. Lopend ben je binnen 5 minuten bij het kasteel, en loop je de andere kant op, sta je met 10 minuten bij Holyrood Palace, de Schotse residentie van de Britse Koninklijke familie.

Het hotel is strak ingericht, misschien wat somber. De bar (meteen rechts bij binnenkomst) is goed geoutilleerd, en het personeel erg vriendelijk. Ook het personeel aan de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Het diner kan ik niets over zeggen, aangezien wij elders hebben gegeten, maar het ontbijtbuffet is voor Schotse begrippen erg goed. Zowel het continentale (broodjes, croissants, beleg e.d.) als het Schotse (inclusief Haggis, Black Pudding e.d.) was prima!

Dit is zéker een hotel waar ik nog eens terug zal komen.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8Xavier07-04-2010

Goed hotel, standaard Radisson

Mooi en modern hotel in het centrum van Edinburgh. Alles goed te voet bereikbaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamers en uitgebreid ontbijt en vergaderfaciliteiten

Zakelijk gereisd in oktober 2005

• 9C. Dingemanse28-12-2009

Radisson Blue een aanrader!

Het hotel ligt aan de Royal Mile, midden in Old Town (centrum), een prima uitvalsbasis. Onze kamer was modern ingericht, ruim genoeg en had airco en verwarming. Oh ja, en een bed waar je met z'n 3en in past(?). Verder de dingen die je gewoonlijk op een hotelkamer vindt. De badkamer was ook mooi met een fijne douche en bad. Het hotel ziet er overal prima uit,de inrichting is modern. Er is een klein zwembad en je kunt schoonheidsbehandelingen en massages boeken, wat ik dan ook heb gedaan en dat is goed bevallen. Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid, zowel Schots als continentaal. Er is voor elk wat wils met als uitsmijter een bloody Mary voor het geval je een kater hebt! De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij gingen met kerst en zeker voor die periode is de prijs/kwaliteitverhouding uitstekend! Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in december 2009

• 8Walter en Jeanette18-09-2009

Prima hotel op de perfecte plek.

Ligging midden in het centrum op loopafstand van Edinburgh Castle, Holyrood Palace, restaurants en barretjes. Prima kamer met heerlijk bed. Service en andere zaken zijn uitstekend, maar dat hoort ook wel in deze prijsklasse. Uitgebreid ontbijtbuffet. Andere maaltijden heb ik hier niet gebruikt, dus kan ik niet beoordelen.

Gereisd met partner in september 2009

• 7Peter Van Achteren08-08-2009

Perfecte uitvalsbasis voor de oude stad

De ligging van het hotel is ideaal. Het personeel is correct en (meestal) vriendelijk. hartelijk. De kamers en de andere faciliteiten zijn modern en net. Het ontbijt(buffet) is prima. De bar is OK. Kortom, een aanrader. Eén minpunt: bij het inchecken moet je ook de pincode van je creditcard intikken, waardoor het volledige bedrag van je hotelverblijf - ongevraagd en zonder waarschuwing van het baliepersoneel - wordt geblokkeerd. Dat kan voor onaangename verrassingen zorgen als je later tijdens het shoppen de boodschap krijgt dat je limiet overschreden is.

Gereisd met partner in augustus 2009

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte
      • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages