Bed and Breakfast Queens Guest House

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag12°3°
Bed and Breakfast Queens Guest House

We hebben een aantal aanbieders voor Queens Guest House voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Queens Guest House in het Nederlands

Met oudere kinderen

Heerlijk!

Iris Ettema
2-11-2010

Leuke plek om te verblijven, vriendelijk personeel en goed bereikbaar 10 minuutjes lopen vanaf het station helemaal top! onwijs mooi pand ook.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Queens Guest House in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Queens Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.