Hotel Piriesstersterster

4.5Matig

Schotland, Schotland, Edinburgh

Op vakantie geweest naar Piries?

4.5Matig

Tonen op kaart

10 reviews over Hotel Piries

• 2019
    4w schrijver08-01-2019

nooit meer

een versleten oud hotel met een zeer vies ontbeid.

Gereisd met partner in december 2018

• Oude reviews

3Connie13-05-2017

Gedateerd , armoedig hotel

Het hotel had in het huis ernaast ook nog drie kamers op de eerste verdieping. Denk dat reisorganisaties deze nog nooit hebben gezien. Via een morsige hal en een ondergekotste nog morsigere trap omhoog. Ja hoor, wij hadden de "gezellige" achterkamer. Bed 140 breed en keihard, waterdruk in wasbak was weg dus amper water. Voor het ontbijt of vragen etc. moesten we dus buitenom naar het hotel. Ontbijt karig met oude broodjes en croissants. Bij aankomst bleek dat er alleen tegen betaling van £3 per uur in de straat geparkeerd kon worden en dan max 4 uur achter elkaar. Drie P's in de buurt doorgekregen van receptionist , deze bleken alle drie niet meer te bestaan, na ruim een half uur rondrijden, een P gevonden waar de auto ook 's nachts veilig kon blijven staan. Dit was wel op 20 minuten lopen van het hotel. Voor twee nachten zijn we dus extra £ 45 kwijt aan parkeergeld.

Gereisd met partner in mei 2017

• 1Willem en Anja01-07-2016

Het is een zwijnenstal.

Hotel is zeer gehorig met de houten vloeren, waardoor je 's nachts niet kan slapen. Gordijnen beschimmeld, zeer veel schimmel in de douchebak, smerige telefoon, drankvlekken tegen de muur, vuile vloerbedekking. Wij hadden een kamer in de stinkende muffige kelder, zeer ongezonde omgeving om in te slapen. Het hotel is niet gezellig, niet hygiënisch. Dit hotel is geen 3 sterren waard.
    Als u via touroperator boekt, geven zij het uit handen aan andere touroperator. Die brengen je dan onder in dit soort hotels. Wees gewaarschuwd, het is het geld totaal niet waard. Stel je eigen rondreis samen en kies zelf je hotels of de Schotse Inn's.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Everard Scholten07-05-2016

Perfect hotel voor een goede prijs

Ze hebben het ontbijt gewijzigd. Meer keus. Voor de prijs een uitstekend hotel voor een weekendje weg.

Gereisd met partner in april 2016

• 8harrie-ellen22-08-2014

Prima hotel

Het hotel heeft een goede ligging, aan de rand van het centrum. Rustig gelegen maar overal dicht bij. In de buurt van het openbaar vervoer. Parkeren in de buurt van het hotel is lastig en erg prijzig. Zie tip hieronder. Wifi is ook niet gratis, wat wij erg jammer vonden. Onze kamer was erg groot, met een prima badkamer. Alles zag er schoon uit en er was een kluisje op de kamer aanwezig. Ontbijt is volledig in buffetvorm. Prima ontbijt incl. kaas, wat we in andere hotels niet tegen kwamen. Het is geen schots/engels ontbijt. Persoonlijk vonden wij dat niet zo erg omdat wij tijdens onze vakantie in meerdere hotels zaten, maar wanneer je alleen in dit hotel verblijft, kan ik me voorstellen dat je het mist. Wij vonden het erg prettig dat we op onze vertrekdatum onze koffers nog in het hotel konden laten staan, zodat we nog even naar het centrum konden.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7J.J. Hoeksma29-01-2010

Prima hotel aan de rand van het centrum

Op loopafstand van het prachtige oude centrum van Edinburgh ligt dit hotel. Als je niet wilt lopen is de bushalte zowat voor de deur. Ook een taxi kost niet veel. Het hotel is typisch Brits, schone kamers, prima service en rustig gelegen. Ben hier vorig jaar met vrienden geweest en moet zeggen dat Edinburgh een fantastische stad is. Mooie middeleeuwse binnenstad met de Royal Mile en het kasteel op de rots. In dit kasteel is ook het Nationaal Museum wat zeker een aanrader is. Verder kun je prima eten en op stap in Edinburg. De kroegentocht is leuk om het uitgaansleven te verkennen (begint voor het Bank Bar Hotel aan de Royal Mile). Ik heb hier 4 mooie en zonnige dagen gehad in januari 2009.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Knier26-02-2009

Fantastisch!

Waren er 2 nachten. Prima kamer, vriendelijk personeel,ligging goed. Zeer tevreden...

Gereisd met partner in februari 2009

• 8Ton16-02-2009

Keurig

Keurig hotel met een prima ontbijt. Ligt op nog geen vijf minuten lopen van station Haymarket, waar je op de trein stapt en met vijf minuten in station Waverly (centraal) staat.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 7J. Hoogendoorn12-12-2007

Hotel ziet er van buiten en binnen echt Engels uit. Wordt aangeprezen als 3 sterren hotel maar dat is dan voor engelse begrippen en niet voor west europeanen. Wij geven het zeker niet meer dan 2 sterren. Het ontbijt was voldoende hoeveelheid, continentaal met brood van enkele dagen oud en als je in het laatste half uur van het ontbijt verscheen kon het gebeuren dat het eten op was. De gasten waren merendeels van Spaanse/Italiaanse afkomst. Het is niet slecht maar zeker ook niet beter dan een gewoone B en B. Ons gezelschap gaat er geen tweede keer heen.

Gereisd met vrienden in december 2007

• 7W. van Dijk19-06-2007

Op zich leek het een duur hotel, maar voor Britse begrippen viel het erg mee. Personeel is vriendelijk en hotel ligt net buiten centrum, ca. 15 minuten lopen. Maar voor 1 pond kun je met de bus, die bijna voor de deur stopt en elke 10 min. gaat. Als je vooral voor de stad gaat en verder een hotel zonder veel poespas wilt, maar wel schoon, dan is dit degene die je zoekt.

Gereisd in juni 2007

1 tip over Hotel Piries

• harrie-ellen, 22-08-2014

Tip P+R Hermiston (beveiligd) is 24 uur lang gratis. Aan ons werd aangegeven dat we via een mail konden vragen of we er 48 uur gratis mochten staan, ivm afwezigheid van internet, zijn we binnen die 24 uur terug gegaan, hebben een rondje met de auto gereden en hebben hem op een andere plek weer geparkeerd.Zo hebben we tijdens het verblijf gratis de auto kunnen parkeren.Vanaf de parkeerplaats gaat een bus naar het centrum,enkele reis 1,50 pond en dagkaart 3,50 pond, ook te gebruiken in het centrum

0 vragen over Hotel Piries

Hotel Piries info