7 reviews over Hotel Parliament House in het Nederlands

Oud Engels sfeervol gastvrij hotel

Natascha Bastiaan
20-9-2018

Mooi oud Engels hotel. Erg gastvrij personeel. Mooie kamer en badkamer. Goed ontbijt met keuze uit continentaal en Schots ontbijt. Warm eten wordt op verzoek en naar eigen wens klaargemaakt. Ook het avondeten in het restaurant is prima en goed betaalbaar. De ligging van get hotel is heel centraal onder Calton hill en vlakbij het station. Mijn moeder en ik verbleven 5 dagen in het hotel en hebben het erg naar ons zin gehad.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

joop
29-4-2014

Prima hotel om een paar nachten te verblijven. Het ligt net een paar minuten lopen van Princess Street. Het is een ouder hotel in Engelse stijl. Ziet er netjes uit, personeel is heel vriendelijk, kamers zijn prima. Wij hadden een niet al te grote kamer, maar netjes en compleet, badkamer is prima. Iedere dag schone handdoeken en kamer weer op orde gemaakt. Onbijt, wat er ligt is goed, het is wel een beperkt ontbijt. Je kan, afhankelijk van je soort boeking, een aantal dingen (worstjes, bacon e.d.) bij bestellen. Het is een hotel waar ik weer naar toe zou gaan.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fijnste hotel ooit gehad

Anouska
2-6-2012

Het hotel heeft een Engels/ Schots interieur , erg smaakvol en gezellig. Aardig personeel, nette kamer en goed eten/ drinken.

De omgeving is prima. een paar honderd meter van de opstapplaats van de hop on hop off bussen.

De accomodatie is gelegen in een rustig zijstraatje tegenover Carlton Hill.

Personeel ving ons prima op , we kwamen rond 22.30 uur aan..".aah, there are the lost ones!" Werd er gezegd en er werd nog een sandwich voor ons gemaakt, het was allemaal erg behulpzaam.

De prijs/kwaliteitsverhouding is goed, niks over te zeggen. De accommodatie had een restaurant met een kleine kaart, maar het eten was prima.

De kamers waren in een prima staat. We hadden 2 kamers naast elkaar in een klein gangetje erg prettig.

De staat van de kamers is goed en er werd goed schoongemaakt.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Buro Scanbrit

goed hotel op goede locatie

symen
6-1-2010

mooi hotel met vriendelijke mensen. De kamer was netjes en de bedden zijn goed! ruime kamer met aparte badkamer en douche.

Hotel ligt op 10 minuten lopen van princess street en op 15 minuten van de bushalte naar het vliegveld.

Ontbijt is netjes, wel is de ontbijtzaal niet heel groot.

Gereisd Alleenreizend in december 2009
2007

Super tijd gehad!vriendelijke mensen,topkamers met goede

monique
7-10-2007

Super tijd gehad!vriendelijke mensen,topkamers met goede bedden! echt een aanrader.

Gereisd Met partner in oktober 2007
2006

In maart 2006 hebben wij dit hotel bezocht

Sergio Fickel
6-4-2006

In maart 2006 hebben wij dit hotel bezocht. Slechts 20 minuten van het vliegveld met bus 100, dan nog ruim 15 minuten lopen vanaf bushalte centrum. Goed te doen! Neem handige koffer met wielen mee.

Hotel ligt naast Carlton hill en kijkt uit op een oude begraafplaats en Arthur's seat.

Knus hotel, klassieke stijl en mooie nette kamers. Goede prijs/kwaliteits verhouding.

Ruim keuze bij ontbijt,zelfs Haggis is te verkrijgen. Aanrader!

Vanaf het hotel loop je in 15 minuten naar Princesstreet (centrum) met volop winkels. Goed eten bij Jacksons.

Dit hotel is een absolute aanrader om in Edinburgh door te brengen.

Gereisd Anders in april 2006

Leuk schots hotel,lekkere lounge met openhaard

Mistertt
25-3-2006

Leuk schots hotel,lekkere lounge met openhaard. Schots ontbijt buffet super.Personeel mag iets vriendelijker zijn. Als je een kamer op de 3e verdieping hebt in het oude gedeelte hou dan rekening met flink wat trappen lopen. Kamers goed heerlijke douche. Kortom een hotel om terug te keren. Voor degene die iets anders willen als bv een novotel.

Gereisd Anders in Sat Mar 25 2006 11:29:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Buro Scanbrit

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parliament House in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parliament House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.