Hotel Parliament House

8,8

6 reviews over Hotel Parliament House in het Nederlands

Prima hotel

joop, 29-4-2014

Prima hotel om een paar nachten te verblijven. Het ligt net een paar minuten lopen van Princess Street. Het is een ouder hotel in Engelse stijl. Ziet er netjes uit, personeel is heel vriendelijk, kamers zijn prima. Wij hadden een niet al te grote kamer, maar netjes en compleet, badkamer is prima. Iedere dag schone handdoeken en kamer weer op orde gemaakt. Onbijt, wat er ligt is goed, het is wel een beperkt ontbijt. Je kan, afhankelijk van je soort boeking, een aantal dingen (worstjes, bacon e.d.) bij bestellen.

Het is een hotel waar ik weer naar toe zou gaan.

fijnste hotel ooit gehad

Anouska, 2-6-2012

Het hotel heeft een Engels/ Schots interieur , erg smaakvol en gezellig.

Aardig personeel, nette kamer en goed eten/ drinken.

De omgeving is prima. een paar honderd meter van de opstapplaats van de hop on hop off bussen.

De accomodatie is gelegen in een rustig zijstraatje tegenover Carlton Hill.

Personeel ving ons prima op , we kwamen rond 22.30 uur aan..".aah, there are the lost ones!" Werd er gezegd en er werd nog een sandwich voor ons gemaakt, het was allemaal erg behulpzaam.

De prijs/kwaliteitsverhouding is goed, niks over te zeggen.

De accommodatie had een restaurant met een kleine kaart, maar het eten was prima.

De kamers waren in een prima staat. We hadden 2 kamers naast elkaar in een klein gangetje erg prettig.

De staat van de kamers is goed en er werd goed schoongemaakt.

goed hotel op goede locatie

symen, 6-1-2010

mooi hotel met vriendelijke mensen.

De kamer was netjes en de bedden zijn goed! ruime kamer met aparte badkamer en douche.

Hotel ligt op 10 minuten lopen van princess street en op 15 minuten van de bushalte naar het vliegveld.

Ontbijt is netjes, wel is de ontbijtzaal niet heel groot.

We hebben een aantal aanbieders voor Parliament House voor je op een rij gezet:

Super tijd gehad!vriendelijke mensen,topkamers met goede bedden! echt een aanrader.

In maart 2006 hebben wij dit hotel bezocht

Sergio Fickel, 6-4-2006

In maart 2006 hebben wij dit hotel bezocht. Slechts 20 minuten van het vliegveld met bus 100, dan nog ruim 15 minuten lopen vanaf bushalte centrum. Goed te doen! Neem handige koffer met wielen mee.

Hotel ligt naast Carlton hill en kijkt uit op een oude begraafplaats en Arthur's seat.

Knus hotel, klassieke stijl en mooie nette kamers. Goede prijs/kwaliteits verhouding.

Ruim keuze bij ontbijt,zelfs Haggis is te verkrijgen. Aanrader!

Vanaf het hotel loop je in 15 minuten naar Princesstreet (centrum) met volop winkels. Goed eten bij Jacksons.

Dit hotel is een absolute aanrader om in Edinburgh door te brengen.

Leuk schots hotel,lekkere lounge met openhaard

Mistertt, 25-3-2006

Leuk schots hotel,lekkere lounge met openhaard. Schots ontbijt buffet super.Personeel mag iets vriendelijker zijn. Als je een kamer op de 3e verdieping hebt in het oude gedeelte hou dan rekening met flink wat trappen lopen. Kamers goed heerlijke douche.

Kortom een hotel om terug te keren.

Voor degene die iets anders willen als bv een novotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Parliament House voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parliament House in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parliament House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parliament House scoort een 8.77 uit 10 op basis van 11 reviews.