Hotel Old Waverley

Hotel Old Waverley
7,4

4 reviews over Hotel Old Waverley in het Nederlands

De ligging is uitstekend. Hotelkamer is wel opgeknapt, maar het onderhoud is slecht. Bed ligt prima, maar is erg smal en heeft 1 dekbed. Tegels in de badkamer zitten los en de airco is niet gereinigd, vol stof. Tevens schimmel in de voegen van de douche. Ontbijt is echt Schots georiënteerd, moet je van houden. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Geweldig hotel!

Lisa
21-2-2017

Wij hebben in dit hotel een paar nachtjes verbleven. Goed hotel, prachtige ligging en een prima ontbijt.

Zeer gunstige ligging

anneka.baarsen
14-12-2011

Hotel ligt in het centrum van Edinburgh direct aan het Princess Park waar op ons moment de Kerstmarkt was. Burcht ligt op loopafstand net als meerdere musea. Het is een oud stadshotel, kamers zijn goed, maar minimalistisch ingericht. Voor wie van een Engels ontbijt houdt komt hier enigszins bedrogen uit, de tomaten smaken naar vis en de eieren naar niets. 's Avonds niet in het hotel gegeten daar er vele leuke en ook zeer goede restaurants in de buurt zijn. Princess Street is een leuke winkelstraat op dit moment wel opgebroken.

D-reizen

Prachtige ligging aan Princess Street!

JWVerschueren
16-2-2011

Het Old Waverley is een wat oud traditioneel hotel wat een superhandige ligging heeft! Op loopafstand van het treinstation van Edinburgh, waar ook de bus van en naar het vrliegveld stopt, en aan Princess Street, DE winkelstraat van Edinburgh, met een fantastisch uitzicht op het kasteel. Kortom, de perfecte uitvalsbasis voor een korte trip naar Edinburgh, zowel zakelijk als privé.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Old Waverley in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Old Waverley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.