Appartement Ocean

5 reviews over Appartement Ocean in het Nederlands

Fijn appartement

Bianca Terlouw
12-5-2013

We hadden familieappartement. 2 slaapkamers. Op de ene slaapkamer stonden 3 bedden voor onze 3 jongens. Ze hadden ook eigen badkamer. Het was goed geregeld. Afwasmachine en wasmachine. Er stond ook dat daar een droogfunctie opzat, maar dat werkte niet echt lekker. Mooi uitzicht op de haven, op de Brittania (schip van de koningin wat nu museum is, zee en Edinburgh Castle. Minpunt:was dat het erg warm was binnen, terwijl de verwarming niet aanstond en de enige ramen die open konden waren grote balkondeuren. Dat was wat minder met een kleintje van 3 erbij.

Prima appartement

Jan
3-10-2011

Prima locatie met uitzicht over het water. Met voor de deur een bushalte waar elke 10 minuten een bus vertrekt richting centrum. Ruim appartement, schoon. het balie personeel behulpzaam. Niet iets om met kinderen door te brengen. In de buurt een grote supermarkt die 24/7 open is. Aan de overkant van het water een groot winkelcentra met leuke eettentjes.

Geweldig!

nieboer.w
11-4-2011

Een fantastisch groot appartement, 2 slaapkamers, 2 badkamers, grote woonkamer

met keuken, voorzien van alle gemakken. Busstop voor de deur, snel in het centrum, gaan beslist weer terug.

royale ruimte

H Nieuwenhuis
19-7-2010

Apartement is groot, ruim voldoende voor 4 personen. Ruime slaapkamers met aparte badkamers. Grote woonkamer met keukenhoek. Ver van het centrum, maar openbaar vervoer vlak voor de deur

Keurig appartement

Ger Ramakers
30-6-2010

Zeer groot appartement, met 2 grote slaapkamers en 2 badkamers. Ruime woonkamer, en van alle gemakken voorzien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ocean in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ocean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.