7,7

13 reviews over Camping Mortonhall in het Nederlands

Stadscamping

Han
5-8-2014

Prima camping voor bezoek aan de stad. Neem de bus, retourtje tot in centrum voor weinig geld. Sanitair slecht schoongehouden tijdens ons verblijf in voor-seizoen.

Gereisd met partner in juni 2014

Prima basis voor bezoek aan Edinburgh Festival

e_langereis67
26-9-2012

Ik was er tijdens het grote Edinburgh Festival in augustus 2012, het was er gezellig rommelig. Druk, druk, druk! Wat dat betreft een echte stadscamping. Al doet het personeel ook alsof het "een beetje te druk" is en de terreinknecht zich daarom als veldwachter moet gedragen. Door de drukte werd ook het sanitair er niet beter op. Tegenvaller was het feit dat de bijtent waarin m'n zoontje slaapt niet naast de camper mocht staan. Op het tentenveld - 100 meter verderop - was nog wel plaats! Dat doen we niet, dus; dan maar een beetje aanpassen in de VW-minivan, wel gezellig, daardoor. Voor jongere kinderen is er een vrij grote, wel wat saaie speeltuin en voor de oudere een pooltafel en gamehall. Het winkeltje heeft naast de basis campeerspullen ook dagelijks verse broodjes. Hoewel de camping zelf niet veel indruk maakte werd er door de stad en de festivalsfeer veel goed gemaakt, vandaar toch een redelijke voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

NIet vriendelijk Brits

Geijenbreek
17-8-2012

We hebben een full service plaats bestelden gekregen maar op een plek waar het regenwater niet wegliep. Het was daardoor ondanks het redelijke weer erg drassig en was het moeilijk om met onze auto bij de plek te komen omdat we bang waren om vast te blijven zitten in de modder hebben we hem ergens anders neer moeten zetten.

Ook bij het opbreken wat gelukkig met genoeg mankracht is gelukt was de plek alweer verhuuurd wat voor een 4 sterren camping met zoveel schade voor de volgende gast ons erg onplezierig leek.Daarnaast was als we met een klacht kwamen geen alternatief voor een andere plek.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Prima camping om Edinburgh te bezoeken

E vd Hulst
25-8-2010

Vanaf deze camping naar centrum van de stad in nog geen half uurtje met de bus.

Op de camping merk je weinig dat je nabij zo'n grote stad verblijft, omgeving lekker rustig en mooi uitzicht op heuvels en bossen.

Kampwinkel goed uitgerust voor dagelijkse dingen, geen grote supermarkt dichtbij, natuurlijk wel in cenntrum.

Sanitair is wisselend, het sanitair gebouw achter de receptie en bij restaurant is perfekt, ruim en goed verzorgd, de nadere op het terrein zijn ook netjes maar minder prettig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

met verbeteringen zeker nog eens

ferdy smielt
23-8-2009

met de bus naar edingburgh, goede service. eten was goed alleen jmmr van de bonen uit blik (geen smaak) . de werknemers zoals eerder genoemd niet heel vriendelijk en je moest voor alles betalen bijv voor pingpong, het sanitair is zwaar verouderd en ziet er niet uit vooral de kranen en de douchegordijnen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Mooie camping in park. Prima om per bus Edinburgh te bezoeken, stopt op 5 min lopen van de camping.

Ze hebben er zeer rumoerige tractortjes die om 8:00 (!) de vuilnisbakken gaan legen zodat je acuut wakker bent. Jammer, want om 8:15 is het weer stil...

Personeel is op het onvriendelijke af efficient. Alle informatie was compleet maar er kon geen lachje of vriendelijk woord af.

Er is een pub bij met bar meals die we echter niet geprobeerd hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

2008

Géén geschikte camping voor lang verblijf. Matig en te weining sanitair en bijzonder slecht schoongemaakt. Eén keer per dag in het hoogseizoen is te weinig. Centrum per fiets goed te bereiken (ca. 5km). Terugweg wél behoorlijk heuvel op.

Gereisd met partner in juli 2008

wij hadden een stacaravan gehuurd en deze camping uitgezocht om edinburgh te bekijken. Bleek een zeer goede keuze. De stacaravan had wat technische problemen maar was verder ruim, luxe en in zeer goede staat. De beheerder was enorm behulpzaam en vriendelijk. De camping ligt best landelijk op het landgoed Mortonhall, volop eekhoorns, konijntjes en paarden in het aangrenzende landgoed. Maar met de bus was je ook binnen 20 minuten midden in de stad. Leuke gezellige pub op het terrein met goed eten voor een redelijke prijs. Voor kinderen niet heel veel te doen verder, maar voor paar dagen edinburgh perfect.

Gereisd familie in mei 2008

Een mooie ruime camping en dichtbij een bushalte naar het centrum. Erg goed onderhouden. Vriendelijke medewerkers en een prima restaurant.

Gereisd met partner in september 2007
2007

Mortonhall is een fantastische camping met een gezellige pub en uitstekend betaalbaar restaurant in een gezellige oude stijl met open haard, op de rand van de camping. Het sanitair is schoon, let op er zijn buiten groepsvoorzieningen ook individuele units, iets aan de bovenkant van de camping. Er is voor kinderen een leuk speeltuintje, onze Duncan van 5 vindt het geweldig. Wel een drukke camping maar door de indeling heb je daar geen last van. Binnen 20 minuten zit je midden in de stad, met de bus.

De pub is tot 12 uur open en heeft leuk betrokken personeel. Echt een aanrader

Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mortonhall in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mortonhall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.