FamiliehotelWeer vandaag20°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Edinburgh Princes Street voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Mercure Edinburgh Princes Street in het Nederlands

Perfecte locatie, verder ok

Leonie van Schagen
17-6-2013

Gratis Wifi. Locatie aan een van de hoofdstraten. Op loopafstand van winkels, restaurants en musea ed. Ontbijt prima (kaas ligt er niet standaard, moet je vragen). Kamers netjes. Alleen deuren op de gang hoorbaar, andere kamers of straat niet. Koffers kunnen bij checkin en out tijdelijk bewaard worden, vreemd dat ze daarbij de bonnetjes die je krijgt niet controleren. Toen ik er wat van zei kreeg ik van de receptioniste niet eens een reactie... Erg onbeschoft. Voor elke 5 niet verschoonde handdoeken planten ze schijnbaar een boom. Wel vreemd dat als je je handdoek dan dus niet ter vervanging aanbiedt, ze deze alsnog verschonen.

Gereisd Anders in juni 2013
2007

Ideale accommodatie, zeer goede ligging en de kamers met (

Soraya
11-1-2007

Ideale accommodatie, zeer goede ligging en de kamers met 'Castle view' zijn zeer de moeite waard, met name als je tijdens kerstdagen gaat wanneer er voor de deur een Chritmas Winter Fair is. Prima ontbijt- aardig personeel! Zowel per ( airlink) bus en trein goed en voordelig bereikbaar.

Gereisd Anders in januari 2007
2005

Kerst 2004 hier verbleven met mijn dochter en we hebben is

E. Ouwehand
10-8-2005

Kerst 2004 hier verbleven met mijn dochter en we hebben genoten! Het personeel is heel servicegericht en het ontbijtbuffet zeer uitgebreid en heelijk! Redelijk mooie kamer met geweldig uitzicht (6-hoog)! Zorg wel dat je een kamer vraagt met uitzicht op het kasteel anders kijk je uit op een smal steegje met afvalcontainers, dat zou zonde zijn van je verblijf (ook al slaap je er alleen maar)want 's nacht is het uitzicht zo mogelijk nog mooier! Badkamer verouderd maar wel schoon. Je moet leren omgaan met het toilet (pompen) en je kunt beter een bad nemen dan douchen vanwege het armzalige straaltje water dat uit de douchekop komt. Hotel van harte aanbevolen! Het hotel ligt in de directe omgeving van bezienswaardigheden én station Waverly, dus ga met de trein vanaf het vliegveld; scheelt een hoop geld.

Gereisd Anders in augustus 2005

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Edinburgh Princes Street in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Edinburgh Princes Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.