FamiliehotelWeer vandaag18°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Edinburgh Princes Street voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Edinburgh Princes Street in het Nederlands

Prima lokatie

Betty
1-5-2009

We sliepen er voor één nacht voor 76 pond en kregen hiervoor uitzicht op het ventilatiesysteem. Geen probleem gordijnen dicht, maar wel de constante herrie. Kamer was verder netjes. Ontbijt prima !

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Edinburgh Princes Street in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Edinburgh Princes Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.