Hotel Mercure Edinburgh Princes Street

6.5Prijs/kwaliteit
6.5Service
8.7Ligging

Hotel Info

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Edinburgh Princes Street voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Mercure Edinburgh Princes Street in het Nederlands

• 6Marco Braam23-08-2010

Redelijk hotel

Tgv mijn verjaardag besloten we om naar de wereldberoemde Tattoo te gaan we boekte dit via touroperator omdat mijn vrouw nog moest werken konde we pas zaterdag weg dus gingen we vliegen Edinburgh Airport ligt 20 min rijden van het centrum en is per airlinkbus 100 zeer goed te doen.He hotel ligt vlakbij het eind/beginpunt van de bus.Het hotel stelt niet zo veel voor kamers klein en soms vies personeel aardig Helaas weten de mensen niet dat je bij vroeg vertrek de deur even moet vasthouden tot 5x toe gooide iemand een deur dicht.Het ontbijt stelt niets voor slechter dan een aantal jaren geleden toen ik er ook was wel veel vers fruit en dat maakt het weer goed koffie is niet lekker.

4Eten
    4Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    6Service
    6Ligging

• 8Franky & Ioana26-04-2009

EEN AANRADER

een vrij goed hotel , maar je bent bijna verplicht om een duurdere kamer te boeken omdat je inderdaad op een muur aan kijkt . De kamers vooraan het hotel kosten 30 pond duurder per nacht . Het is er proper tot zeer proper . De mensen zijn zeer vriendelijk en ze doen er alles aan om een eventueel probleem op een , twee , drie op te lossen . Het uitzicht vooraan is een aanrader ( zicht op het kasteel , kleine berg en een paar mooie gebouwen ) . Je bent plak in het centrum . Op een paar honderd meter heb je een mall , station , bushalte , bars , en alledagen doedelzakmuziek . Ik kan je hem aanbevelen ! ! !

7Eten
    6Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Service
    9Ligging

• 6PIENS19-02-2008

Wij hebben voor drie dagen in dit hotel gelogeerd.Is een wereldhotel,niet veel romantisch aan.Kamer was o.k (hadden een kamer met uitzicht op het kasteel,nochtans niet gevraagd)Eten ,zowel ontbijt als dinner, was o.k.Wel een duur hotel,maar dat zijn alle hotels daar.Goede ligging!

7Eten
    9Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    8Service

• 4C. Tiepel09-01-2008

Verblijf 1 week kerst '07. Upgrade 30 BP pn(!) voor uitzicht op kasteel. Met je neus tegen het raam om het te zien. Zeer drukke straat, dubbeldekkers 4 rijen dik onder het raam. Niet vermeld: kerstmarkt + kermis voor de deur. Kamertje (3,5 x 5 max): heet, wel schoon en netjes. Strijkplank en strijkijzer midden in de kamer tegen de muur geschroefd. !! Waarschuwing: dekbed anti-allergisch, hoofdkussens dons/veren (gevolg: mijn eerste astma-aanval sinds een jaar). Badkamer slecht afgewerkt, nieuw bad, oude wastafel/kranen, toiletpapier op de bon. Geen koelkastje/minibar, wel kluisje. Ingang hotel niet om aan te zien, receptie (op 1e verdieping) vaak onbemand. Het eten was slecht, ook de kerstlunch en diner. Mes dat nog op tafel lag van de vorige eters werd zonder pardon naast mijn bord gelegd. Opmerking ober: het is toch schoon?

1Eten
    4Kamers
    3Prijs/kwaliteit
    2Service

• 6Loes04-01-2008

Perfecte ligging maar kleine kamers. Kamers aan achterzijde kijken uit op lelijke binnenplaats met luidruchtige installaties. Personeel ongeinteresseerd en ongastvrij. Kamer regelmatig vergeten bij schoonmaak.

6Eten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
      • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats