FamiliehotelWeer vandaag20°10°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Edinburgh Princes Street voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Mercure Edinburgh Princes Street in het Nederlands

Perfecte locatie, verder ok

Leonie van Schagen
17-6-2013

Gratis Wifi. Locatie aan een van de hoofdstraten. Op loopafstand van winkels, restaurants en musea ed. Ontbijt prima (kaas ligt er niet standaard, moet je vragen). Kamers netjes. Alleen deuren op de gang hoorbaar, andere kamers of straat niet. Koffers kunnen bij checkin en out tijdelijk bewaard worden, vreemd dat ze daarbij de bonnetjes die je krijgt niet controleren. Toen ik er wat van zei kreeg ik van de receptioniste niet eens een reactie... Erg onbeschoft. Voor elke 5 niet verschoonde handdoeken planten ze schijnbaar een boom. Wel vreemd dat als je je handdoek dan dus niet ter vervanging aanbiedt, ze deze alsnog verschonen.

Gereisd Anders in juni 2013

Redelijk hotel

Marco Braam
23-8-2010

Tgv mijn verjaardag besloten we om naar de wereldberoemde Tattoo te gaan we boekte dit via touroperator omdat mijn vrouw nog moest werken konde we pas zaterdag weg dus gingen we vliegen Edinburgh Airport ligt 20 min rijden van het centrum en is per airlinkbus 100 zeer goed te doen.He hotel ligt vlakbij het eind/beginpunt van de bus.Het hotel stelt niet zo veel voor kamers klein en soms vies personeel aardig Helaas weten de mensen niet dat je bij vroeg vertrek de deur even moet vasthouden tot 5x toe gooide iemand een deur dicht.Het ontbijt stelt niets voor slechter dan een aantal jaren geleden toen ik er ook was wel veel vers fruit en dat maakt het weer goed koffie is niet lekker.

Gereisd Met partner in Sat Aug 21 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima lokatie

Betty
1-5-2009

We sliepen er voor één nacht voor 76 pond en kregen hiervoor uitzicht op het ventilatiesysteem. Geen probleem gordijnen dicht, maar wel de constante herrie. Kamer was verder netjes. Ontbijt prima !

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

EEN AANRADER

Franky & Ioana
26-4-2009

een vrij goed hotel , maar je bent bijna verplicht om een duurdere kamer te boeken omdat je inderdaad op een muur aan kijkt . De kamers vooraan het hotel kosten 30 pond duurder per nacht . Het is er proper tot zeer proper . De mensen zijn zeer vriendelijk en ze doen er alles aan om een eventueel probleem op een , twee , drie op te lossen . Het uitzicht vooraan is een aanrader ( zicht op het kasteel , kleine berg en een paar mooie gebouwen ) . Je bent plak in het centrum . Op een paar honderd meter heb je een mall , station , bushalte , bars , en alledagen doedelzakmuziek . Ik kan je hem aanbevelen ! ! !

Gereisd Met partner in april 2009

echt goed!

Deborah
25-3-2009

perfecte ligging, schuin voor je een mooi uitzicht op Edinburgh Castle, recht voor je het monument voor Scott, daarachter uitzicht op Oud-Edinburgh. Een minuut of 5 lopen naar het station. Als je een straat terug loopt, zit je midden in de gezellige Rose Street, overal pubs en bars, restaurants en taverns. Edinburgh op zich; geweldig! lekker sfeertje, heerlijk taaltje, en leuke bezienswaardigheden. het meeste is gratis, leuke bijkomstigheid... echt een hele leuke tijd gehad, ik zou zo terug gaan!

Gereisd Met vrienden in maart 2009
2008

Wij hebben voor drie dagen in dit hotel gelogeerd

PIENS
19-2-2008

Wij hebben voor drie dagen in dit hotel gelogeerd.Is een wereldhotel,niet veel romantisch aan.Kamer was o.k (hadden een kamer met uitzicht op het kasteel,nochtans niet gevraagd)Eten ,zowel ontbijt als dinner, was o.k.Wel een duur hotel,maar dat zijn alle hotels daar.Goede ligging!

Gereisd Met partner in februari 2008

Verblijf 1 week kerst '07

C. Tiepel
9-1-2008

Verblijf 1 week kerst '07. Upgrade 30 BP pn(!) voor uitzicht op kasteel. Met je neus tegen het raam om het te zien. Zeer drukke straat, dubbeldekkers 4 rijen dik onder het raam. Niet vermeld: kerstmarkt + kermis voor de deur. Kamertje (3,5 x 5 max): heet, wel schoon en netjes. Strijkplank en strijkijzer midden in de kamer tegen de muur geschroefd. !! Waarschuwing: dekbed anti-allergisch, hoofdkussens dons/veren (gevolg: mijn eerste astma-aanval sinds een jaar). Badkamer slecht afgewerkt, nieuw bad, oude wastafel/kranen, toiletpapier op de bon. Geen koelkastje/minibar, wel kluisje. Ingang hotel niet om aan te zien, receptie (op 1e verdieping) vaak onbemand. Het eten was slecht, ook de kerstlunch en diner. Mes dat nog op tafel lag van de vorige eters werd zonder pardon naast mijn bord gelegd. Opmerking ober: het is toch schoon?

Gereisd Met partner in januari 2008

Perfecte ligging maar kleine kamers

Loes
4-1-2008

Perfecte ligging maar kleine kamers. Kamers aan achterzijde kijken uit op lelijke binnenplaats met luidruchtige installaties. Personeel ongeinteresseerd en ongastvrij. Kamer regelmatig vergeten bij schoonmaak.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Ideale accommodatie, zeer goede ligging en de kamers met (

Soraya
11-1-2007

Ideale accommodatie, zeer goede ligging en de kamers met 'Castle view' zijn zeer de moeite waard, met name als je tijdens kerstdagen gaat wanneer er voor de deur een Chritmas Winter Fair is. Prima ontbijt- aardig personeel! Zowel per ( airlink) bus en trein goed en voordelig bereikbaar.

Gereisd Anders in januari 2007
2005

Kerst 2004 hier verbleven met mijn dochter en we hebben is

E. Ouwehand
10-8-2005

Kerst 2004 hier verbleven met mijn dochter en we hebben genoten! Het personeel is heel servicegericht en het ontbijtbuffet zeer uitgebreid en heelijk! Redelijk mooie kamer met geweldig uitzicht (6-hoog)! Zorg wel dat je een kamer vraagt met uitzicht op het kasteel anders kijk je uit op een smal steegje met afvalcontainers, dat zou zonde zijn van je verblijf (ook al slaap je er alleen maar)want 's nacht is het uitzicht zo mogelijk nog mooier! Badkamer verouderd maar wel schoon. Je moet leren omgaan met het toilet (pompen) en je kunt beter een bad nemen dan douchen vanwege het armzalige straaltje water dat uit de douchekop komt. Hotel van harte aanbevolen! Het hotel ligt in de directe omgeving van bezienswaardigheden én station Waverly, dus ga met de trein vanaf het vliegveld; scheelt een hoop geld.

Gereisd Anders in augustus 2005

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Edinburgh Princes Street in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Edinburgh Princes Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.