Mercat Tours (ghost & history tours)

Mercat Tours (ghost & history tours)

8.7Fantastisch

Op vakantie geweest naar Mercat Tours (ghost & history tours)?

• 9Elisabeth de Groes30-10-2018

Amazing

Prachtige stad en het deelnemen aan deze tour is echt een aanrader! History of the vaults, by Artemis.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 4Andrea08-05-2016

Viel een beetje tegen

Het hangt van de gids af denk ik , maar onze gids was een beetje saai en het kwam niet goed over. Wij vonden het het geld niet waard . Beetje jammer .

Gereisd met partner in maart 2016

• 8Lin-B27-08-2013

Leuke tour met goede gids

Je moet wat geluk hebben met de gids, denk ik, maar de onze wist enorm veel te vertellen over de geschiedenis van de stad Edinburgh, het ontstaan van de stad en vooral over het ondergrondse gangenstelsel waar we doorheen werden geleid. Leuk om te zien en heel interessant.

juli 2013

• 9Urszula Rodakowicz28-07-2012

Opinia

Bardzo fajne, takie historyczne komnaty, nawiedzone. Super po prostu.

Zakelijk gereisd in mei 2012

• 8Kirsten23-04-2012

Een mooie ervaring

Een paranormale tour door de vaults, waarbij de nadruk werd gelegd op paranormale activiteiten en niet voor de thrill. Was zowel educatief als humoristisch getint waarbij de tourguide een enorme bijdrage leverde. Het was ontzettend leuk en goed verteld. De bezienswaardigheid op zich is misschien niet voor iedereen even spannend, maar je kunt verschillende soorten tours boeken. Ik vind het een aanrader voor mensen die zich bezighouden met paranormale activiteiten.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8Jeroen03-07-2010

Leuk!

We hebben ons (een groep nuchtere Hollandse studenten) laten rondleiden met een Ghost Tour. Iedereen heeft aan het begin zoiets van 'ja het zal wel', maar ze laten je echt schrikken (vooral mij)

Leuk!

Gereisd met vrienden in juni 2010