Hotel Menzies Belford

2008

Fijn hotel!

Sander Zwiers
15-7-2008

Als ik ooit weer naar Edinburgh ga, ga ik naar hetzelfde hotel.

Gereisd Met partner in januari 2008

Een goed hotel

Familie Van den Berg
29-4-2008

Een goed hotel. Prima ontbijt, vriendelijk personeel. De kamers zijn wat klein, maar schoon en fris. De afstand tot het centrum is wel ver, bijna een half uur lopen. Wat meer folders, informatie e.d. over de stad zou welkom zijn. Absoluut een aanrader.

Gereisd Familie in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, mooie, schone, maar niet al te grote kamer en

Saskia en Marco
8-3-2008

Prima hotel, mooie, schone, maar niet al te grote kamer en lekker uitgebreid ontbijt. Uitzicht was top (vraag naar kamer met uitzicht op rivier). Je kan heel mooi langs de rivier wandelen. Bushalte inderdaad voor de deur, maar bus vertrekt maar 2 keer per uur en 's avonds na half 7 niet meer en zondag de hele dag niet. Dat was wel een nadeel. Andere bussen stoppen wel in de buurt, maar is nog wel 5 a 10 minuten lopen. Helemaal naar midden centrum lopen is zeker 15 a 20 minuten. Edinburgh zelf is indrukwekkend, zeker de castle en het oude centrum. Rondleidingen zijn de moeite waard, bijv. Mercat Tours of Witchery tours. Edinburgh pass is een tip (gratis OV, gratis attracties), maar let wel op: niet alle attracties vallen er onder, dus een tip is om goed te kijken of het de moeite waard is. Wij hebben het in ieder geval erg naar onze zin gehad.

Gereisd Met partner in maart 2008

2007

Prima Hotel en wat een ligging, Charles Becks tuin ligt is

hannah
27-2-2007

Prima Hotel en wat een ligging, Charles Becks tuin ligt voor het hotel bij het museum, is zeker een bezoek waard, eten in het hotel ietswat prijzig maar goed. kwartiertje lopen naar het centrum, bushalte voor de deur hotel is een prima optie. Wij gaan zeker in 2007 terug.

Gereisd Anders in Tue Feb 27 2007 20:53:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

uitstekend hotel aan de rand van het centrum

suus
15-9-2006

uitstekend hotel aan de rand van het centrum. met een kwartiertje lopen ben je op Princesstreet. en achter het hotel loopt het Water of Leith, heerlijk Heerlijk gegeten met extra informatie van de bediening over de directe omgeving van het hotel.

Gereisd Anders in september 2006

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Menzies Belford in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Menzies Belford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.